خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

مذاکرات آژاکس و یوونتوس برای انتقال قرضی محمد ایهاتارن

مذاکرات آژاکس و یوونتوس برای انتقال قرضی محمد ایهاتارن
محمد ایهاتارن به دنبال فرصتی تازه در لیگ هلند است و آژاکس به او علاقه دارد.

محمد ایهاتارن، هافبک هجومی 19 ساله یوونتوس ماه های خوبی را سپری نکرده و از زمان انتقال به بیانکونری حواشی زیادی داشته است اما با این حال، توانسته توجه تن هاخ را به خود جلب کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مایک فروای و تلگراف هلند، آژاکس در حال مذاکره با یوونتوس برای انتقال محمد ایهاتارن است و به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. مارک اورمارس و اریک تن هاخ قبلاً نیز علاقه خود به محمد ایهاتارن که در هفته های اخیر برای بازگشت به میادین، در حال تمرین با سرمربی تیم جوانان آژاکس بوده است را نشان داده بودند. آژاکس خواهان انتقال قرضی محمد ایهاتارن به مدت یک سال و نیم است و می خواهد بند خریدی نیز در قرارداد قرضی او قرار بگیرد. محمد ایهاتارن با اریک تن هاخ در مورد این انتقال صحبت کرده و صحبت های آن ها بسیار مثبت بوده است. مدیر برنامه او یعنی علی دورسون نیز صحبت هایی با مارک اورمارس، مدیر ورزشی آژاکس داشته است. پیش از این به نظر می رسید که این بازیکن راهی اوترخت هلند خواهد شد اما حال آژاکس در کورس جذب ایهاتارن از اوترخت پیش افتاده است.

برچسب‌ها: یوونتوس آژاکس محمد ایهاتارن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 Esteghlal Fc‌1400/10/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi