خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,467

رئیس تورینو: سیستم لیگ انگلیس خیلی بهتر از ایتالیا است

رئیس تورینو: سیستم لیگ انگلیس خیلی بهتر از ایتالیا است
رئیس باشگاه تورینو، اوربانو کایرو به خروج بلوتی از این باشگاه اشاره کرد و از پروتکلهای کرونایی سری آ انتقاد نمود.

رئیس باشگاه تورینو با اشاره به تلاش این باشگاه برای حفظ بلوتی، درمورد وضعیت این بازیکن ارزشمند صحبت کرد. کایرو همچنین از پروتکلهای کرونایی لیگ ایتالیا، که آنها را ظالمانه می‌داند، انتقاد نمود.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا، آندره‌آ بلوتی، بازیکن ارزشمند تورینو، می داند که قرارداد فعلی اش در پایان این فصل به اتمام می رسد و بعید است که قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند. اوربانو کایرو رئیس باشگاه تورینو در این خصوص به رادیو 1 ایتالیا گفت:

وضعیت کاملا روشن است. ما در این مورد (حفظ بلوتی در تورینو) بیشتر از تلاش هایی که قبلا انجام داده‌ایم کاری نمی‌توانیم بکنیم. با توجه به شرایط زمانی و پیشنهادی که ما برای تمدید به وی ارائه داده‌ایم، خواهیم دید که چه وی تصمیمی خواهد گرفت. اما اکنون او باید روی عملکردش در زمین تمرکز داشته باشد و به این موضوعات فکر نکند.
مالک گراناتا در مصاحبه قبلی خود مدعی شده بود که بعید است بلوتی قراردادش را با تورینو تمدید کند. کایرو همچنین انتقاداتی نسبت به پروتکل کووید که هفته‌ی گذشته توسط سازمان لیگ سری آ تأیید شد، مطرح کرده است.

طبق قانونی که تصویب شد، هر تیم در صورت داشتن 13 بازیکن سالم که شامل یک دروازه بان هم می‌شود، باید در زمین حاضر شود. باشگاه ها می توانند بازیکنان را از تیم اصلی و یا تیم پریماورای (آکادمی) خود انتخاب کنند، مشروط بر اینکه تاریخ تولد این فوتبالیست ها قبل از 31 دسامبر 2003 باشد و حداقل 24 ساعت قبل از بازی تست کووید آنها منفی باشد.

کایرو گفت:

فکر نمی‌کنم این یک پروتکل منصفانه باشد، فکر نمی‌کنم چنین چیزی معقول باشد. بازی با 13 بازیکن و استفاده از فوتبالیست های تیم آکادمی به معنای تجاوز به حقوق باشگاه ها است و مسئله ای خارج از قوانین است.
وی در ادامه افزود:

سیستم انگلیسی منطقی تر است زیرا در آن سیستم، بازیکنان مصدوم نیز جزؤ غایبین تیم محسوب می شوند و باشگاه ها می توانند جوانانی را برای حضور در لیست تیم انتخاب کنند که پیش از آن در سطحی حرفه ای بازی می کردند. فوتبال باید پیشرفت کند و به سمت جلو گام بردارد. اتفاقی که در انگلیس درمورد پر شدن ورزشگاه ها صرفاً با افراد واکسینه شده، رخ داده، قابل قبول است.

برچسب‌ها: سری آ تورینو اوربانو کایرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 Esteghlal Fc‌1400/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi