خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

ژاوی: آنسو فاتی به بازی برابر رئال مادرید می‌رسد

ژاوی: آنسو فاتی به بازی برابر رئال مادرید می‌رسد
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد که آنسو فاتی می‌تواند در بازی سوپرکاپ برابر رئال مادرید این تیم را همراهی کند.
ژاوی روزهای سختی را در چند هفته اخیر پشت سر گذاشته و با مصدومیت بسیاری از بازیکنان تیمش روبرو بوده است.
ممفیس دیپای و آنسو فاتی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در هفته‌های گذشته نبودند و خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکل قلبی کار را برای ژاوی و بارسا بسیار دشوار کرده بود.
با این حال به نظر می‌رسد که شرایط رو به بهبود است و آنسو فاتی به زودی می‌تواند بار دیگر در ترکیب بارسا به میدان برود.
بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا به مصاف گرانادا خواهند رفت و سرجینیو دست، گاوی، عبده ازالزولی، آلخاندرو بالده و آنسو در این بازی حضور نخواهند داشت.
ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« آنسو در شرایط خوبی است. احتمال دارد که در فهرست قرار بگیرد اما ما نمی‌خواهیم به هیچ وجه ریسک کنیم. ما به او زودی او را در اختیار خواهیم داشت. آنسو در بازی سوپرکاپ برابر رئال مادرید با ما خواهد بود که خبر بسیار خوبی برای ما است. او می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد.»
این مربی کاتالان درباره ال‌کلاسیکوی پیش رو که چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد اظهار داشت:« در حال حاضر ما به گرانادا فکر می‌کنیم. ما بدون این که به بازی برابر رئال مادرید فکر کنیم آماده این بازی می‌شویم. ما آنسو را به این خاطر به فهرست برمی‌گردانیم که آماده است، نه به خاطر این که با رئال بازی داریم. شرایط به خاطر مصدومیت‌ها و غیبت بازیکنان دشوار است. من می‌خواهم رقابت در تیم باشد اما بازیکنان زیادی در اختیار ندارم که از بین آنها انتخاب کنم.»
ژاوی همچنین درباره شرایط عثمان دمبله گفت:« او عضوی از تیم ما است. او بدون این که تمرینی کرده باشد بازی می‌کند و می‌تواند تعیین‌کننده باشد. ما به او نیاز داریم. او رفتار خوبی از خود در تمرینات نشان داده و بازیکن مهمی برای ما خواهد بود. او عضوی از این تیم است.»
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره پیشنهادهایی که سایر باشگاه به نیکو و گاوی، دو ستاره جوان بارسا، داده‌اند مطرح شده و مربی بارسا با اشاره به آنها اضافه کرد:« این چیزی است که باشگاه به زودی درباره آن تصمیم خواهد گرفت. گاوی به بازیکن ثابت تیم ملی اسپانیا تبدیل شده و ما باید به دنبال حل مشکل محدودیت پرداخت دستمزد باشیم. ما باید به مسائل مالی بسیاری رسیدگی کنیم.»
نظرتان درباره دیپای چیست ؟ آیا او مهاجم خوبی است ؟
سرمربی جوان بارسلونا در این باره نیز پاسخ داد : « دیپای خرید خوبی است و مهاجم بسیار تکنیکی است . اما احساس می کنم هنوز در تیم جا نیافتاده است و از عملکردش خیلی راضی نیستم . فعلا نظری درباره حضور او در الکلاسیکو ندارم.»

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی هرناندز آنسو فاتی ممفیس دیپای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi