خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

سه بازیکن به جمع کرونایی‌های میلان اضافه شدند

سه بازیکن به جمع کرونایی‌های میلان اضافه شدند
به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی در روزهای اخیر موجی از نگرانی را به همراه داشته است.

ایتالیا و فرانسه دو کشوری هستند که بیشترین میزان ابتلا را در همین چند روز از ابتدای شیوع جهانی این بیماری تا به حال به ثبت رسانده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که این موج به باشگاه‌های فوتبال ایتالیا رسیده باشد.

پیش از این اعلام شده بود که تاتاروسانو و سامو کاستییخو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و قادر به همراهی تیمشان نیستند.

با این حال روز گذشته میلان اعلام کرد که تست کرونای سه بازیکن دیگر نیز مثبت شده و آنها نیز به قرنطینه فرستاده شده‌اند تا این دوره را طی کنند.

هرچند این باشگاه نامی از این سه بازیکن نبرده اما اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که فیکایو توموری، آلسیو رومانیولی و داویده کالابریا روز گذشته در تمرینات میلان غایب بودند و به نظر می‌رسد که مبتلایان جدید میلان به کرونا همین بازیکنان باشند.

این یعنی آنها نمی‌توانند در اولین بازی میلان در سال جدید میلادی در رقابت‌های سری A که روز پنجشنبه برابر رم برگزار خواهد شد به میدان بروند.

استفانو پیولی هنوز فهرست بازیکنان مدنظرش برای این بازی را اعلام نکرده، بنابراین به صورت قطعی مشخص نیست که این سه بازیکن همان سه بازیکن مبتلا به کرونا باشند اما همه شواهد دال بر همین اتفاق است.

شیوع ویروس کرونا در اردوی میلان می‌تواند خبر بسیار بدی برای آنها باشد چون پیش از این فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر را به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا و پیترو پلگری، سیمون کیائر و الساندرو پلیتزاری را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند.

برچسب‌ها: میلان کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

33 Ac Milan :)1400/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi