خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

آذرباد: با استقلال تقابل جالبی خواهیم داشت

آذرباد: با استقلال تقابل جالبی خواهیم داشت
وینگر راست مس رفسنجان در یکی از بهترین فصل های فوتبال خود به دنبال کسب عنوان بهترین پاسور لیگ است که پارسال آن را به دو ستاره دیگر لیگ واگذار کرد.
به گزارش فرتاک نیوز،
محسن آذرباد در بازی این هفته مس مقابل نفت آبادان هم از بهترینهای تیمش بود . او که برای تمرین به تهران برگشته و بعد از ریکاوری مشغول استراحت برای شروع تمرینات در بازی سنگین مقابل استقلال است سرخوش از برد پرگل مقابل صنعت می‌گوید : همانطور که در جریان هستید به دلیل بارش برف در سرچشمه بازی مابه سیرجان منتقل شد که جا دارد از مسئولان سیرجان تشکر کنم.‌ کیفیت زمین خیلی خوب بود و همین باعث شد ما خیلی بهتر بازی کنیم و عملکردمان بهتر شود ما توانستیم از موقعیت های مان به نحو احسن استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.
او در مورد رتبه چهارمی مس و قرار گرفتن در کنار مدعیان لیگ ادامه داد: هدف ما کسب رتبه در خور شأن بچه های مس و مردم رفسنجان است. بازی به بازی جلو رفتیم و پیروزی مقابل صنعت تمام شده و به بازی با استقلال فکر می‌کنیم و تمام تمرکزمان را می‌گذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم و در آخر فصل بتوانیم رتبه خیلی خوبی در جدول داشته باشیم.
این بازیکن که در این دیدار چند موقعیت حساس به دست آورد و بازی خوبی انجام داد در این مورد عنوان کرد: موقعیت هایی داشتم که توپ هایم به گل تبدیل نشد و مهمتر از همه چیز این است که تیم مان بتواند نتیجه بگیرد و اگر یک تیم نتیجه بگیرد منفعتش برای همه است. بازی خیلی مهم بود و در دو بازی نتیجه نگرفته بودیم و امتیاز این بازی خیلی به ما کمک می کرد تا در جدول بالا بیاییم.

برچسب‌ها: استقلال تهران لیگ برتر مس رفسنجان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 Lidoma1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi