خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

سولدو : هدف ما گرفتن امتیاز از پرسپولیس است

سولدو : هدف ما گرفتن امتیاز از پرسپولیس است
سرمربی کروات تیم تراکتور می‌گوید که حتی در صورت تقویت تیم هم این فصل تراکتور شرایط خیلی خوبی نخواهد داشت.
زوونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس راجع به این بازی گفت: چیزی که می‌توانم درباره بازی بگویم این است که پرسپولیس مدعی قهرمانی است و ما هم در چند هفته اخیر نتایج خوبی نداشتیم اما تلاش می‌کنیم وضعیت تیم بهتر شود. روی تیم کار کردیم و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فردا به دنبال این هستیم در تهران کار کنیم و امتیاز بگیریم و از شرایط چند هفته قبل خارج شویم.
وی در مورد مصدومیت اخباری اظهار داشت: اخباری هفته گذشته را با ما تمرین کرده و شرایطش نسبتا بد نیست اما باید با او صحبت کنیم و ببینیم که آمادگی بازی دارد یا خیر؟ هرچند که به خاطر تجربه‌ای که دارد و از بزرگترهای تیم است، حضورش در کنار تیم مثبت خواهد بود.
او در مورد سایر غایبان تیمش عنوان کرد: چند نفر از بازیکنان آسیب جزئی دارند اما همراه ما هستند و امیدوارم بتوانند بازی کنند.
سولدو در مورد احتمال اخراجش در صورت شکست مقابل پرسپولیس توضیح داد: من زمانی که آمدم تراکتور و وضعیت تراکتور را دیدم، با مدیریت این باشگاه صحبت کردم و گفتم سال سختی تراکتور خواهد داشت. این فصل تراکتور در تابستان خوب شروع نکرد و بازیکنان مفیدی که شما بیشتر آگاه هستید، از تیم جدا شدند و سازمان تیم کاملا بهم خورد. آنها به من گفتند تمام تلاشت را بگذار تا تیم به ثبات برسد. درست است که ما چند بازی اخیر ما نتایج خوبی نگرفتیم اما مشکلات بیش از اندازه بوده. به آنها گفتم فصل سختی در انتظار تراکتور است. باشگاه باید در نیم فصل تیم را تقویت کند. مشکل دیگری که داشتم آسیب دیدگی بعضی از بازیکنان اصلی است و همچنین فشردگی مسابقات است که در شرایط آب و هوایی تبریز است که کاررا سخت تر می‌کند اما تلاش می‌کنیم تیم را از این شرایط خارج کنیم.
سرمربی کروات تراکتور در مورد هدف تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فردا تراکتور خیلی خوب بازی خواهد کرد، ما تیمی خیلی خوب و با هواداران زیاد هستیم. این نیرو که پشت سر ماست، می‌خواهند فردا خوب بازی کنیم. نیامدیم بگوییم که فردا بازنده خواهیم بود و فردا به دنبال امتیاز خواهیم بود و بچه‌ها هم انگیزه زیادی دارند.
زوونیمیر سولدو درباره برنامه اش برای نقل و انتقالات اظهارداشت: الان زمانی است که بازیکن خوب به سختی پیدا می‌شود. در ایران هرچقدر که تلاش کردیم، بازیکنان خوب در خدمت تیمهایشان است. سایر بازیکنان کسانی هستند که یا مشکل دارند یا 6-7 ماه تمرین نکرده‌اند و در خارج هم به همین شکل. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا گزینه‌های خوبی را به باشگاه معرفی کنیم.
او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیمش به شرایط مطلوب خواهد رسید؟ عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که تراکتور داشته به خاطر تغییرات بیش از حد بوده که اجازه نداده تیم ثبات داشته باشد. من تمام تلاشم را می‌کنم تیم شکل خوبی بگیرد اما هرچند الان هم می‌گویم من قولی نمی‌دهم. اما تیم الان به نحوی است که حتی اگر تقویت کنیم تیم نمی‌تواند به روزهای خوش برسد و باید فصل سخت را پشت سر بگذارد. به وجود آوردن تیم کار یک شبه نیست و باید روی آن کار شود و با تقویت، به شرایط خوب برسد. اما انتظار نداریم که این فصل به شرایط خوب برسیم.

برچسب‌ها: تراکتور زونیمیر سولدو محمد رضا اخباری پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

43 Marsile Om1400/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi