خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

کلید انتقال موراتا به بارسا در دست دو بازیکن

کلید انتقال موراتا به بارسا در دست دو بازیکن
انتقال آلوارو موراتا به بارسا علی رغم توافق دو طرف، به سادگی میسر نخواهد شد.

روز گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه بارسلونا به آلوارو موراتا دادند. اینکه مهاجم سابق رئال و اتلتیکو گزینه شماره یک ژاوی هرناندز برای تقویت خط حمله آبی اناری هاست.

طبق ادعای این منابع، ژاوی در گفت و گوی تلفنی با موراتا توانسته به سرعت رضایت او را جلب کند و سپس این بازیکن با مفاد قرارداد پیشنهادتی بارسا نیز موافقت کرده است. قراردادی شش ماهه با بند خرید قطعی که موراتا را از یوونتوس و اتلتیکو جدا خواهد کرد. موراتا فصل جاری در 23 بازی توانسته هفت گل بزند و سه پاس گل بدهد ولی از کار زیر نظر مکس آلگری راضی نیست و قصد بازگشت به اسپانیا را دارد.

هرچند موراتا با بارسا به توافق رسیده ولی کار انتقال او به سادگی میسر نخواهد شد چرا که او تحت قرارداد با اتلتیکو است و به شکل قرضی برای یوونتوس بازی می کند. در قرارداد او بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی نیز وجود دارد و یووه تابستان امسال 10 میلیون یورو نیز برای تمدید انتقال قرضی او به باشگاه اسپانیایی پرداخت کرد.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، بارسا حاضر است ممفیس دیپای را نیز به یوونتوس انتقال دهد و در عوض موراتا را جذب کند ولی یووه دیپای را کافی نمی داند و معتقد است برای پر کردن جای خالی موراتا باید یک مهاجم شماره 9 جذب شود. دیووک اوریگی ستاره لیورپول برای این مهم مد نظر یوونتوس قرار دارد.

همچنین بارسا باید رضایت اتلتیکو را نیز جلب کند که این نیز در نوع خود کار ساده ای نیست. امید بارسا به بند دائمی شدن قرارداد گریزمان با اتلتیکو است. باشگاه مادریدی تابستان پیش رو باید 40 میلیون یورو به بارسا پرداخت کند تا گریزمان را به شکل قطعی در اختیار بگیرد. پیشنهاد بارسا به اتلتیکو این است که موراتا را واگذار کنند و در عوض نیازی به پرداخت 40 میلیون یورو برای گریزمان نخواهند داشت. مذاکرات در سه جبهه شروع شده و باید دید به کجا ختم می شود.

برچسب‌ها: بارسلونا آلوارو موراتا یوونتوس اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

103 ☫ ایران ☫1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi