خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

گریه آندو اشک خداداد را در آورد

گریه آندو اشک خداداد را در آورد
بعد از گذشت یک سال و نیم از آن اتفاق تلخ، آندو هنوز با یادآوری مرگ سرژیک اشک می ریزد.

در آخرین برنامه فوتبالی یازده آندرانیک تیموریان ستاره سابق فوتبال ایران و یکی از کارشناسان این برنامه با دیدن تصاویری از برادرش نتوانست مانع از جاری شدن اشک از چشمانش شود. در این برنامه و در بخش ویژه ای که به مناسبت سال نو میلادی درباره فوتبال ارامنه و تیم آرارات تهیه شده بود آندو مقابل خداداد عزیزی و علی کریمی دو کارشناس دیگر این برنامه نشست. با اینحال این بخش که قرار بود فضایی متناسب با اولین ساعات سال 2022 داشته باشد با پخش تصاویر سرژیک تیموریان رنگ دیگری گرفت.

سرژیک تیموریان هافبک سابق آرارات، استقلال و تیم زیر23 سال ایران روز هشتم شهریور 1399 و در اثر یک حادثه تصادف رانندگی جانش را از دست داد. اتفاقی تلخ که سنگینی اندوهش را می توان روی شانه های برادر کوچکش آندو احساس کرد.

وقتی جمعه شب خداداد به آندو گفت:" نقش سرژیک در موفقیت های ورزشی ات خیلی پررنگ بوده." اشک اجازه نداد که ستاره سابق تیم ملی بتواند پاسخ بدهد.

حتی در ادامه برنامه نیز آندو همچنان متاثر بود و خداداد عزیزی و علی کریمی وفضای مصاحبه را تحت تاثیر قرار داد.

آندو گفت:"تمام اتفاقات خوب زندگی من با کمک سرژیک بوده است. خیلی ناگهانی از دستش دادیم. حقش این نبود. من کل زندگی م رو مدیون سرژیک هستم. خیلی به من کمک کرد. در زندگی ورزشی و حرفه ای مشاوری به من داد تا با دعای خیر پدر و مادرم و مردم به جایی برسم."

برچسب‌ها: تیم ملی ایران خداداد عزیزی آندرانیک تیموریان سرژیک تیموریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 ☫ ایران ☫1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi