خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,735

استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک قهرمان نیم فصل می شود؟

استقلال یا پرسپولیس؛ کدام یک قهرمان نیم فصل می شود؟
در فاصله سه هفته مانده به پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال با ۲۸ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس با سه امتیاز اختلاف در جایگاه دوم قرار دارد.

به گزارش مستر90، سپاهان هم اگر چه چهار به علاوه یک شکست را در کارنامه دارد اما به لطف امتیازاتی که در سایر رقابت‌ها به دست آورده با ۲۲ امتیاز در رتبه سوم ایستاده است. با این حساب رقابت بر سر قهرمانی نیم فصل میان دو رقیب سنتی جریان خواهد داشت. به خصوص اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نقض کرده و آن دو امتیاز استقلال و سه امتیاز سپاهان را برگرداند آنگاه شاهد رقابتی تنگاتنگی میان آبی ها و قرمز های تهرانی و البته گل گهر سیرجان خواهیم بود.

استقلال مقابل فولاد به لطف خلاقیت فردی مهدی مهدی پور به گل رسید و در سایر دقایق، بازی بیشتر گره خورده بود. شاگردان مجیدی در خط دفاعی و تا حدودی میانی عملکرد بسیار خوبی داشته و با تنها دو گل خورده بهترین آمار دفاعی تاریخ لیگ برتر تا هفته دوازدهم را به خود اختصاص داده اند اما به نظر می رسد آنها همچنان در فاز هجومی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

تیمی که فصل پیش با مثلث هجومی قائدی، دیاباته و‌ مطهری خطرناک ترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، حالا با کوچ دو بازیکن نخست و نیمکت نشینی سومی دل به گلزنی نفراتی همچون رودی ژستد و آرمان رمضانی بسته است. مهاجمانی که زیاد گل نمی زنند و همین امر نگرانی هایی را برای هفته های پیش رو به وجود آورده است.

در آن سو پرسپولیس با گذر از هفته های پرفراز و نشیب ابتدایی دوباره روی ریل موفقیت قرار گرفته و مزد ثبات خود را برابر سپاهان گرفت. شاگردان گل محمدی رفته رفته به آن تمرکز دلخواه و هارمونی لازم رسیده و نظم خاصی در عملکرد تیمی شان ایجاد شده است.

آنها حالا در یک قدمی صدر جدول تهدیدی جدی برای قهرمانی نیم فصل آبی پوشان محسوب می شوند. رقابتی جدی و نفس گیر را بین دو حریف و رقیب همیشگی فوتبال ایران شاهد هستیم.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استِقلال پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 Sporties_fa@1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi