خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

هفته بیستم سری آ با وجود شیوع کرونا برگزار می‌شود

هفته بیستم سری آ با وجود شیوع کرونا برگزار می‌شود
گویا برنامه سری آ همچنان به قوت خود باقی است و خبری از لغو بازی ها نیست...

به نظر می رسد که تعطیلات کریسمس برای باشگاه های ایتالیایی مایه دردسر شده و بازیکنان زیادی به دلیل سپری کردن زمان خود با خانواده هایشان و مسافرت رفتن به ویروس کرونا مبتلا شدند. اما گویا سری آ قصد ندارد هیچکدام از بازی ها را در میان جولان کرونا در این لیگ، لغو کند.

به گزارش طرفداری به نقل از ANSA، علیرقم شیوع ویروس کرونا در چندین باشگاه ایتالیایی، سری آ اعلام کرده است قصد ندارد بازی های آتی را به تعویق بندازد. تاکنون 9 بازیکن سالرنیتانا، 8 بازیکن ورونا، 7 بازیکن اودینزه و 5 بازیکن ناپولی مبتلا به ویروس کرونا شده اند و برگزاری بازی های این چند باشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. همچنین مقامات بهداشتی محلی سالرنیتانا به این باشگاه دستور دادند به قرنطینه 10 روزه بروند و بار دیگری ممکن است یک نبرد حقوقی در اینباره ایجاد شود که در تجربه قبلی سری آ در مورد ناپولی در بازی مقابل یوونتوس در سال 2020، آن ها در این دعاوی شکست خوردند و مجبور شدند رای به برگزار شدن بازی در زمان دیگری بدهند. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم در ادامه این درگیری اینبار کدام سمت پیروز می شود.

برچسب‌ها: سری آ ویروس کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 Esteghlal Fc‌1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi