خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

پیانیچ: یوونتوس را در کورس اسکودتو مرده نپندارید

پیانیچ: یوونتوس را در کورس اسکودتو مرده نپندارید
میرالم پیانیچ به جدایی‌طلبان یوونتوسی توصیه کرد درباره ترک این باشگاه، دو مرتبه فکر کنند و به مدیران این باشگاه پیشنهاد داد با دیبالا تمدید کنند و ولاهوویچ را هم بخرند

میرالم پیانیچ، هافبک 31 ساله بوسنیایی که هم اکنون به شکل قرضی از بارسلونا در بشیکتاش به میدان می‌رود، چهار سال پرافتخار را در پیراهن یوونتوس سپری کرد و حالا صحبت‌های جالبی درباره این تیم سابق خود انجام داده است.

طرفداری | میرالم پیانیچ که همچنان خودش را یک طرفدار واقعی یوونتوس می‌داند، در مصاحبه با توتو اسپورت گفت امیدوار است روزی به تورین برگردد، حداقل برای تماشای بازی بیانکونری در استادیوم آلیانز:

بازی کردن در یوونتوس ساده نیست؛ باید خیلی مسئولیت‌پذیر باشید. هنوز هم خیلی یوونتوس را دوست دارم. به هواداران، سرمربی، هم‌تیمی‌های سابق و مدیران این باشگاه خیلی علاقه دارم. خاطرات فوق‌العاده‌ای از یوونتوس دارم و دوست دارم دیر یا زود بتوانم همراه با پسرم به استادیوم یوونتوس بروم تا بازی آن‌ها را ببینم. ترک یوونتوس برایم سخت بود، درست مثل جدایی از باشگاه بزرگی چون بارسلونا. بازگشت به تورین در آینده؟ خوب می‌شود اگر اتفاق بیفتد اما به هرحال، بهترین‌ها را برای یوونتوس می‌خواهم.
میرالم پیانیچ درباره رقابت اسکودتوی امسال صحبت کرد و به تمجید از سرمربی یوونتوس پرداخت:

اسکودتو؟ سری آ را دقیق دنبال می‌کنم. انتظار یک رقابت نزدیک را دارم. اینتر، میلان، ناپولی و آتالانتا همه مدعی قهرمانی هستند اما یوونتوسِ الگری را فراموش نکنید؛ هیچ‌وقت آن‌ها را تسلیم شده و مرده نپندارید. الگری بهترین سرمربی سری آ است. من زیر نظر او عالی بازی می‌کردم و برایش احترام زیادی قائلم. الان وضعیت یوونتوس نسبت به زمان من متفاوت است چون بازیکنان جوان بیشتری در یوونتوس هستند اما مطمئنم مکس سرمربی مناسبی برای بازگرداندن یوونتوس به اوج فوتبال ایتالیا و اروپاست.

مشورت به موراتا؟ او نیازی به توصیه من ندارد چون تا همین حالا هم دوران فوتبال فوق‌العاده‌ای داشته است. او در باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، چلسی، اتلتیکو مادرید و یوونتوس بازی کرده است اما توصیه من نه فقط به او بلکه به هر کسی این است قبل از جدایی از مکانی که در آن خوشحال است، دو مرتبه فکر کند. گاهی اوقات بازیکنان به انگیزه و چالش جدید نیاز دارند. موراتا خوب می‌داند که باید چه کار کند. بارسلونا یک سرمربی چون ژاوی استخدام کرده و اوضاع‌شان خوب می‌شود. خیلی جزئیات کار را نمی‌دانم اما موراتا همیشه در یوونتوس خوشحال بوده است و نمی‌دانم دلیل جدایی احتمالی او، ناراحتی از وضعیت کنونی‌اش است یا نه. البته وقتی باشگاهی چون بارسلونا با شما تماس می‌گیرد، قطعا باید درباره‌اش فکر کنید اما یوونتوس هم باشگاه بزرگی است. امیدوارم موراتا تصمیم درست را بگیرد.
پیانیچ درباره شایعات پیرامون جدایی ماتیاس دلیخت از یوونتوس گفت:

ماتیاس چند سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد. رویکرد دلیخت، یوونتوسی است و او کسی است که در کارش همیشه جدیت دارد. نمی‌دانم بارسلونا یا تیم دیگری به او علاقه دارد یا نه اما او با پیوستن به یوونتوس تصمیم درستی گرفت چون در کنار بزرگانی چون بونوچی و کیه لینی پیشرفت کرد. او در یووه خوشحال است و وقتی خوشحال باشید، بهتر است در همان تیم‌تان بمانید.
هافبک سابق بیانکونری توصیه کرد این باشگاه دوشان ولاهوویچ را بخرد و پائولو دیبالا را هم حفظ کند:

خط حمله یوونتوس؟ ولاهوویچ کسی است که فورا باید او را بگیرند چرا که جوان است و کیفیت بالایی دارد. ولاهوویچ مهاجمی مسئولیت‌پذیر و بزرگ است. دیبالا؟ بازی کردن کنار او خیلی لذت بخش بود. دیبالا بازیکنی است که یوونتوس نباید از دستش دهد. بونوچی و کیه لینی سال‌ها افرادی مهم در رختکن یوونتوس بودند اما حالا دیبالا باید این مسئولیت را برعهده گیرد. دیبالا کسی است که باید در یوونتوس بماند و ذهنیتی برنده دارد.

برچسب‌ها: یوونتوس میرالم پیانیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

30 Esteghlal Fc‌1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi