خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

رکورد استقلال در عدد 622 متوقف شد

رکورد استقلال در عدد 622 متوقف شد
استقلال برابر تیم آلومینیوم اراک در دقیقه 90 گل خورد تا تعداد دقایق متوالی بدون دریافت گل آبی ها در دقیقه 622 متوقف شود.

به گزارش مستر90، استقلال آخرین بار در دقیقه 8 بازی برابر تیم نفت آبادان از این تیم گل خورد و از آن پس در هیچ دیدار دیگری گلی دریافت نکرده بود تا این که بعد از مدت زمان طولانی گل خورد.

آبی پوشان بعد از آن بازی برابر تیم های پرسپولیس در نبرد منجر به مساوی بدون گل، برد 3-0 برابر پیکان، برد 3-0 برابر پدیده، برد 1-0 برابر سپاهان و برد 1-0 برابر فولاد خوزستان دروازه خود را بسته نگه داشتند.

آبی پوشان حالا بهترین آمار گل نخوردن را در مسابقات لیگ امسال ثبت کرده اند که یکی از بهترین آمارهای دهه اخیر فوتبال ایران است.

برق شیراز در سال 54 با دریافت تنها 12 گل و تیم استقلال لیگ 98 با خوردن 13 گل در لیگ های 16 تیمی رکوردی جالب را در این عرصه دارند و استقلال با ادامه روند مورد اشاره یعنی دریافت تنها 3 گل در 13 بازی اخیر خود در پایان فصل مسابقات به آمار دریافت 6 تا 7 گل در لیگ فوتبال ایران خواهند رسید. موضوعی که باید دید آیا استقلال قادر به انجام آن هست یا نه؟

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِستِقلال رکورد استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

17 Sporties_fa@1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi