خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

رئال مادرید، بایرن و یووه مذاکرات با رودیگر را آغاز کرده کند

رئال مادرید، بایرن و یووه مذاکرات با رودیگر را آغاز کرده کند
آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی و تیم ملی آلمان، بعد از حضور توماس توخل در استمفوردبریج، پختگی بیشتری در بازی اش نشان داد و خیال سرمربی تیمش را تا اندازه بسیاری راحت کرد.

مستر90 | رودیگر بعد از نمایش های دلپذیری که طی دو فصل گذشته برای چلسی داشته، مشتریان بسیاری پیدا کرده است. اسکای اسپورتس در این باره خبر داده یوونتوس، بایرن مونیخ و رئال مادرید تیم هایی هستند که پیش مذاکرات لازم برای انتقال رودیگر را با نمایندگان این بازیکن شروع کرده اند.

قرارداد رودیگر در تابستان با چلسی تمام می شود، ولی خود باشگاه هم به دنبال تمدید قرارداد با مدافع ملی پوش آلمان است. ادامه حضور در چلسی هم از جمله گزینه های روی میز برای آنتونیو به حساب می رود، ولی آخرین پیشنهادی که آبی ها برای تمدید قرارداد به رودیگر دادند، اصلا برای او جذاب نبود، چون مبلغ دستمزد پیشنهادی، حتی نصف میزانی که گران ترین بازیکنان تیم دریافت می کنند هم نبود.

برچسب‌ها: رئال مادرید چلسی اخبار چلسی بایرن مونیخ یوونتوس آنتونیو رودیگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

137 Marquinhos1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi