خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

توماس توخل: لوکاکو عذرخواهی کرد و به تیم بازگشت

توماس توخل: لوکاکو عذرخواهی کرد و به تیم بازگشت
توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تاتنهام در مورد روملو لوکاکو و مصاحبه اخیر این بازیکن صحبت و اعلام کرد این بازیکن عذرخواهی کرده است. به گزارش مستر90، توماس توخل در مورد روملو لوکاکو گفت:

اول از همه، خوشحالیم که زمان لازم را صرف کردیم تا با آرامش در مورد آن صحبت کنیم. این کاری است که انجام دادیم. او عذرخواهی کرد. او برای تمرینات امروز به جمع بازیکنان بازگشت و همراه ما خواهد بود. مهم ترین چیز برای من این بود که بدانم صحبت های او عمدی نبوده است. این اولین بار است که او را این گونه حس و درک می کنیم. این قضیه آن قدرها هم که مردم می خواهند بزرگ باشد، بزرگ نیست. مسئله کوچکی نیست اما به اندازه ای کوچک است که آرامشمان را حفظ کنیم، یک عذرخواهی را بپذیریم و از آن بگذریم. او کاملاً آگاه است که چه اتفاقی افتاده و باعث چه چیزی شده است. او برای درست کردن این مسئله احساس مسئولیت می کند. شاید این مسئله کمی روی ما تاثیر بگذارد اما او از پسِ آن بر می آید. او چاره دیگری ندارد، او نمی تواند انتظار داشته باشد که روز بعد همه خوشحال باشند. بسیار مهم است که هواداران در استادیوم از تیم حمایت کنند، حتی اگر کسی در تیم ذهنیت متفاوتی داشته باشد. قضیه مربوط به تیم است و باید از تیم حمایت شود. امیدوارم هواداران این را درک کنند و از تیم حمایت کنند.
هیچ شکی در مورد تعهد لوکاکو به تیم وجود ندارد. او بسیار متعهد است و به همین دلیل همه چیز شوکه کننده بود. او هرگز برای ما مشکل ساز نشده و فردی بسیار احساساتی است. قضیه وفق پذیری با یک لیگ، باشگاه و تیمی متفاوت، هم تیمی های جدید و سپس مصدومیت ها و ویروس کروناست. او علاقه مند به یادگیری و وفق پذیری با تیم است. همه چیز زمان می برد. ما شکی نداریم که او تاثیر زیادی در تیم خواهد داشت. هیچ چیزی تغییر نکرده و لوکاکو بازیکن ماست. ما در یک صفحه هستیم، برای یک چیز رقابت می کنیم و لوکاکو شماره نه ماست. در مورد آینده بلندمدت او باید از خودش سوال کنید چون او قراردادی بلندمدت دارد. او به دلیلی با ما قرارداد دارد. او می خواهد با باشگاهش چلسی دستاوردهایی داشته باشد که معنای زیادی برای او دارد.

برچسب‌ها: چلسی اخبار چلسی توماس توخل روملو لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

118 Marquinhos1400/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi