خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

زمان بررسی مجوز حرفه ای استقلال هم اعلام شد

زمان بررسی مجوز حرفه ای استقلال هم اعلام شد
به گزارش مستر90، تکلیف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ ٢٢ دسامبر 2021 (٢ دی 1400) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، ایراداتی اساسی از روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و گل‌گهر گرفت و خواهان ابطال مجوز مشروط سرخابی‌های پایتخت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد. AFC بعد از اعلام ایراهای پُر تعداد و اساسی 5 روز برای ارسال دفاعیه به باشگاه‌های ایرانی وقت داد.

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است بلافاصله بعد از تعطیلات سال نوی میلادی این موضوع را رسیدگی کند. بر همین اساس تاریخ 6 ژانویه (16 دی‌ماه) جلسه رسیدگی به پرونده باشگاه‌های ایرانی برگزار می‌شود، جلسه‌ای که تکلیف استقلال و پرسپولیس را برای حضور یا عدم حضور در فصل پیش روی لیگ قهرمانان مشخص خواهد کرد.

برچسب‌ها: مجوز حرفه ای استقلال اخبار استِقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

17 Sporties_fa@1400/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi