خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,851

آنالیز بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان

آنالیز بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان
به گزارش مستر90، تیم فولاد خوزستان در بازی با مقابل استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر با سیستم همیشگی خود ۴-۳-۲-۱ وارد میدان شد و در نیمه اول سعی در پرس شدید و نفر به نفر در یک سوم میانی و استفاده از فضای پشت مدافعان استقلال و رساندن توپ به تک مهاجم خود شیمبا داشت که در یک موقعیت پاتوسی با مهار و چرخشی عالی و پاس در عمق توپ در موقعیت تک به تک به شیمبا رسید که شوت سرکش این بازیکن زهردار با واکنش خوب حسینی دفع شد و تک موقعیت فولاد در نیمه اول بی نتیجه ماند.

تمرکز حملات فولاد از سمت چپ و عمق استقلال بود که در نیمه اول بجز تک موقعیت شیمبا شانس دیگری به دست نیاورد.

همچنین تیم استقلال در نیمه اول با سیستم ۳-۵-۲ بازی را شروع کرد و از ابتدای بازی سعی در رساندن خود به یک سوم دفاعی فولاد و استفاده از توپ‌های ارسالی از کناره‌ها و ضربات ایستگاهی و رساندن توپ‌های بلند به آرمان رمضانی و ژستد بود؛ تا این دو مهاجم بلند قد نیز با جایگیری در نقطه کور خط دفاعی فولاد و ارسال توپ سوم به یار خود ایجاد موقعیت گلزنی کنند که در انجام این مهم و رسیدن به گل موفق نبودند.

در این بازی فرهاد مجیدی با توجه به کیفیت بالای صابر حردانی در فاز هجومی در سمت راست فولاد وظایف دفاعی بیشتری به جعفر سلمانی داده بود و شعاع حرکتی وی را محدود کرده بود که این بازیکن در انجام وظایف محوله موفق بود.

در نیمه دوم هر ۲ تیم با همان ترکیب و سیستم نیمه اول وارد زمین شدند، تیم استقلال در نیمه دوم با توجه به تراکم بالای فولاد در کناره ها و خالی ماندن مرکز میدان و همچنین خستگی نسبی پاتوسی برتری محسوسی در این نقطه ایجاد کرد که پس از ایجاد مثلث در سمت راست فولاد و رساندن توپ به مهدی پور در مرکز میدان، این بازیکن با استفاده از فضای ایجاد شده در خط میانی فولاد اقدام به شوتی سرکش کرد که به زیبایی هر چه تمام وارد دروازه فولاد شد و استقلال را در جریان مسابقه از حریف سرسخت خود پیش انداخت.

در ادامه فولاد به خود آمد و برای جبران گل خورده پیش کشید و حملات نسبتاً زیادی از سمت چپ استقلال ترتیب داد که موفق به نفوذ و ایجاد موقعیت خطرناک نشد و جعفر سلمانی به خوبی توانست مانع رسیدن نکونام به اهداف خود شود.

نکونام نیز با وارد کردن صالح حردانی بجای ساسان انصاری که در این بازی کم فروغ بود درصدد تقویت فاز هجومی خود در سمت راست بود که با تحرک برادران حردانی در این منطقه ارسال های خوبی شکل گرفت ولی شیمبا به تنهایی نتوانست حریف خط دفاعی استقلال شود و دروازه استقلال را با خطر جدی مواجه کند.

با توجه با بالا آمدن فولاد برای رسیدن به گل مساوی فضای خوبی در پشت خط دفاعی فولاد ایجاد شد که فرهاد مجیدی با تصمیمی درست و تعویض رمضانی با آذری و فرستادن حسین زاده به خط حمله درصدد استفاده فضای پشت مدافعان فولاد بود که پس از بازپس گیری توپ توسط استقلال اقدام به انجام ضد حمله و نفوذ به عمق فولاد داشتند که پس از رسیدن توپ به حسین زاده و حرکت انفجاری این بازیکن خوش تکنیک و آینده دار در عمق تیم فولاد که با خطای موسوی مدافع میانی این تیم متوقف و منجر به اخراج موسوی و ده نفره شدن این تیم شد که کار حفظ نتیجه و ادامه صدر نشینی استقلال را هموار کرد و بازی با همان تک گل زیبای مهدی پور به پایان رسید.

به نظر می‌رسد تاکتیک های مورد استفاده نکونام در صورت دریافت گل اول کارساز نیست و این مربی باید برای رسیدن به اهداف خود اقدام به طراحی نقشه راه دوم و کارساز کند که امید است با آنالیز درست و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در آینده شاهد بازی‌های زیبا همراه با نتایج خوب در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد باشیم.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِستقلال فولاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

88 Soshiyant Fc1400/10/09

Soshiyant Fc: پـیـش بـهـ سـوی قـَهـرِمـآنـی

9 دی (01:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi