خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,114

مقصد مورد علاقه ارلینگ هالند فاش شد

مقصد مورد علاقه ارلینگ هالند فاش شد
ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. او بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.
همچنین مدیر برنامه هالند یعنی مینو رایولا اخیراً درباره آینده این بازیکن گفته بود: "ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود."

در واقع هرچه به تابستان نزدیک می‌شویم شایعات درباره ستاره نروژی نیز افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا جدیدترین شایعه در مورد هالند ازسوی جان‌لوکا دی مارتزیو مخابره شده است. این خبرنگار مطرح ایتالیایی که کم تر شاهد انتشار اخبار اشتباه نقل و انتقالاتی از سوی او بوده ایم مدعی شده که ارلینگ هالند تصمیم گرفته چالش جدید خود را در لالیگا تجربه کند.

دی مارتزیو مدعی شده که ارلینگ هالند از مدیر برنامه‌های خود یعنی مینو رایولا درخواست کرده که مقدمات حضور او در رئال مادرید را فراهم کند. با این حال در صورتی که این انتقال نهایی نشود، گزینه بعدی او حضور در بارسلونا خواهد بود.

برچسب‌ها: رئال مادرید هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

51 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi