خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,748

2 بازیکن استقلال بازنده بزرگ حذف از لیگ قهرمانان آسیا

2 بازیکن استقلال بازنده بزرگ حذف از لیگ قهرمانان آسیا
در صورت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، 2 بازیکن این تیم بازندگان اصلی این ماجرا خواهند بود.

به گزارش مستر90، واقعیت امر این است که تقریباً همه بازیکنان خارجی که به لیگ برتر ایران می‌آیند، به ویژه آنهایی که با استقلال و پرسپولیس قرارداد می‌بندند به دنبال آن هستند تا با استفاده از ویترین بسیار خوب این دو تیم، برای خودشان در میان تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس مشتری پیدا کنند. طی سالیان گذشته بارها شاهد وقوع چنین اتفاقی بوده‌ایم که خارجی‌ها با پیراهن استقلال یا پرسپولیس درخشیده‌اند و فوتبال ایران برایشان سکوی پرتابی برای عقد قرارداد با تیم‌های عربی شده است.

در چنین شرایطی قطعاً لیگ قهرمانان آسیا اهمیت بسیار زیادی برای این فوتبالیست ها دارد و فصل گذشته به وضوح شاهد بودیم شیخ دیاباته فقط در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای استقلال خوب بازی کرد و به واسطه همان نمایش حالا در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زند بنابراین اگر استقلال به واسطه مشکلات مدیریتی از گردونه پیکارهای آسیایی کنار گذاشته شود، قطعاً کوین یامگا و رودی ژستد بزرگ‌ترین بازنده‌های این تیم محسوب خواهند شد چون بهترین نمایشگاه باشگاهی برای پیدا کردن مشتریان جدید در حوزه خلیج فارس یا شرق آسیا را به راحتی هرچه تمام‌تر از دست می‌دهند.

برچسب‌ها: استقلال کوین یامگا رودی ژستد لیگ قهرمانان آسیا اخبار استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

52 Sporties_fa@1400/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi