خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

مدافع استون‌ویلا در توصیف لوا: فقط توپ را به او برسانید

مدافع استون‌ویلا در توصیف لوا: فقط توپ را به او برسانید
مدافع لهستانی استون ویلا به تعریف و تمجید از قدرت تمام کنندگی مهاجم بایرن مونیخ که هم‌وطن و هم‌تیمی خودش هم هست، پرداخته است.

به نقل از رسانه های اروپایی، متی کش اخیراً به اردوهای تیم ملی فوتبال لهستان دعوت شده و در دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 برای این کشور مقابل آندورا و مجارستان بازی کرده است.
متی کش با تمجید از روبرت لواندوفسکی، مهاجم هم‌وطن و هم‌بازی خود در تیم ملی فوتبال کشورش، در مورد انجام تمرین در کنار این بازیکن گفت: "از تمرین و بازی در کنار روبرت لواندوفسکی بسیار لذت می‌ برم. ما بعد از هر جلسه، تمرین سانتر و تمام کنندگی انجام می دادیم و من به عنوان مدافع وظیفه ارسال توپ برای لواندوفسکی را بر عهده داشتم. با جضور یک تمام کننده‌ی خودکار مانند لواندوفسکی در محوطه‌ی جریمه، کار من بسیار آسان تر می شود. قدرت تمام کنندگی لواندوفسکی در یک سطح خاص است! تنها کاری که باید انجام دهید، این است که توپ را برای او بفرستید و دفعه‌ی بعد که نگاه می کنید، توپ در گوشه‌ی دروازه قرار دارد گاها فکر می کنم که روی این موضوع شرط بندی کنم. بازی در کنار بازیکنانی مانند لواندوفسکی برای من عالی است. از نزدیک دیدن او که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است، واقعا برای من خوب بود."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مدافع توپ طلا لهستان لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

125 ⭐ Fc Taha ⭐1400/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi