خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

گوش کادرفنی استقلال به این حرف‌ها بدهکار نیست!

گوش کادرفنی استقلال به این حرف‌ها بدهکار نیست!
با مروری در صحبت‌های کارشناسان استقلالی و پیشکسوتان این باشگاه به راحتی می‌توان دریافت که هیچ یک از آنها از شیوه و تاکتیک تیمی استقلال رضایت چندانی ندارند.
کثریت پیشکسوتان استقلال در رابطه با نوع بازی این تیم معتقدند استقلال هنوز نتوانسته در طول یازده بازی گذشته در لیگ برتر و یک بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه، فوتبالی زیبا شبیه به استقلال همیشگی را به نمایش بگذارد.
سطح توقع هواداران و قدیمی‌های این تیم نسبت به بازی‌های استقلال این است که این تیم با فوتبالی تک ضرب، رو به جلو و هجومی شبیه به استقلال‌های سال‌های گذشته به ویژه تیمی که ویفرد شفر و آندره آ استراماچونی روانه میدان می‌کردند در لیگ برتر حضور پیدا کند. اما این تیم با همان روش‌ها هرگز نتوانسته بود تا هفته یازدهم لیگ برتر به امتیاز ۲۵ رسیده و اینچنین مقتدرانه در صدر جدول بایستد.
با این همه گوش کادرفنی استقلال به این حرف‌ها بدهکار نیست و مشاهده می‌شود که استقلال بیش از هر چیز با هدف کسب امتیازات کامل مسابقات لیگ برتری در میدان حضور پیدا می‌کند تا آنچنان که جدول با مخاطبش حرف می‌زند، استقلال امتیازآورترین تیم لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم باشد. چیزی که شاید خیلی از تیم‌های دیگر صدر جدولی کمتر به آن توجه کرده اند.
با نگاهی به شیوه فوتبالی تیم‌های بالای جدول می توان دید که سپاهان، پرسپولیس و گل گهر سیرجان با همان روشی فوتبال بازی می‌کنند که مطلوب و مورد پسند هواداران استقلال و اغلب پیشکسوتان این باشگاه است اما همه این تیم‌ها با اختلاف ۳ یا بیشتر از این امتیاز پایین تر از استقلال قرار گرفته اند.

برچسب‌ها: استقلال کادر فنی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi