خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

بازیکنی که در مرکز زمین استقلال کامل می شود

بازیکنی که در مرکز زمین استقلال کامل می شود
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته یازدهم حریف خود را در دیداری خارج از خانه شکست داد که بهترین بازیکن این تیم سهمی در گل های زده نداشت.

به گزارش مستر90، شاگردان فرهاد مجیدی در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر توانستند در دیداری یک طرفه میزبان شان پدیده را در مشهد با ۳ گل شکست دهند و به صدر جدول رده بندی صعود کنند. با اینکه در این بازی جعفر سلمانی، رودی ژستد و آرمان رمضانی گلزنی کردند، اما رد پای بازیکنی در این پیروزی پر رنگ است که نام وی در بین گلزنان استقلال نیست.

مهدی مهدی پور که یکی از بازیکنان آماده این روزهای استقلال است و فرهاد مجیدی هم اعتماد ویژه‌ای به او دارد، سازنده ۲ گل از ۳ گل آبی پوشان مقابل پدیده بود تا شاخص ترین بازیکن این میدان باشد.

هافبک میانی آبی پوشان که یکی از ثابت ترین بازیکنان این تیم در فصل بیست و یکم است، در این فصل تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار و محوری در خط میانی آبی پوشان شده و به زعم بسیاری از کارشناسان این بازیکن اصفهانی در این فصل توانسته جای یک اصفهانی دیگر به اسم علی کریمی را برای این تیم پر کرده و جانشین خوبی برای او باشد.

مهدی پور دومین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و یکی از آماده‌ترین بازیکنان این فصل آبی پوشان است که همراه با سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی و امیر حسین حسین زاده تنها بازیکنانی هستند که در همه دیدارهای این تیم حضور داشته‌اند و همراه با جعفر سلمانی با ۹۴۵ دقیقه حضور در میدان بعد از سیاوش یزدانی دومین بازیکن پرکار تیمش در این فصل است.

برچسب‌ها: استقلال اخبار استقلال پدیده مهدی مهدی پور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

47 Sporties_fa@1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi