خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,340

چهره جدید در تمرین پرسپولیسی‌ ها

چهره جدید در تمرین پرسپولیسی‌ ها
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با غیبت دو بازیکن برگزار شد، در حالی که بازیکن تاجیکی سرخ‌ها پس از عقد قرارداد همراه تیم به تمرین پرداخت.

تمرین امروز تیم پرسپولیس در هوای آفتابی ورزشگاه شهید کاظمی و در دو گروه انجام شد.

*بازیکنان پیش از شروع تمرین، به دلیل روحیه بالایی که از برد پر گل روز گذشته داشتند، در چالش تنیس فوتبال شرکت کرده و برای هم کری خواندند.

*تمرین از ابتدا در قالب دو گروه آغاز شد و طی آن بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته برابر تیم ویستا توربین، زیر نظر مربی بدنساز تیم ابتدا ریکاوری کردند و پس از آن، کار با توپ را در برنامه داشتند و در نهایت راهی رختکن شدند.

*سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی به مدت ۷۵ دقیقه تمرین کردند. تمرین آنها شامل پاسکاری ترکیبی، ارسال از جناحین و مینی فوتبال بود که بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل این بخش‌ها حاضر بودند.

*وحدت هنانوف بازیکن تاجیکی سرخپوشان که به تازگی دچار مصدومیت شده و همچنین حامد پاکدل که اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند، در این جلسه تمرینی غایب بودند. ضمن اینکه منوچهر صفروف در تمرین امروز پرسپولیس حاضر بود.

با توجه به فاصله کمی که تا بازی بعدی وجود دارد، پرسپولیس دو جلسه تمرینی دیگر را طی فردا و پس فردا در برنامه دارد و سرخپوشان آماده می‌شوند تا روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن از هفته یازدهم لیگ برتر باشند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تمرینات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

61 هلنـد1400/09/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi