خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی جذب ولاهویچ را ندارند

باشگاه‌های ایتالیایی توان مالی جذب ولاهویچ را ندارند
یوونتوس هیچ شانسی برای جذب گلزن جوان فیورنتینا در ژانویه نخواهد داشت

مدت‌هاست زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال دوشان ولاهویچ، مهاجم 21 ساله فیورنتینا به یوونتوس شنیده می‌شود اما مائوریتزیو آریوابنه و ماسیمیلیانو الگری، مدیر اجرایی و سرمربی یوونتوس امکان فعالیت در بازار نقل و انتقالات زمستانی را رد کرده‌اند.

مستر90 | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تیم‌های ایتالیایی به خصوص یوونتوس برای جذب گلزن صرب فیورنتینا ابراز علاقه کرده‌اند اما وضعیت برای بیانکونری خیلی پیچیده است. فیورنتینا برای فروش ولاهویچ با آرسنال مذاکراتی انجام داد اما خود بازیکن برای انتقال به این باشگاه بی‌میل است. در راه خرید ولاهویچ علاوه بر قیمت بالایی که فیورنتینا طلب می‌کند، مدیر برنامه بازیکن هم کمیسیون زیادی می‌خواهد و این ارقام بالا یعنی هیچ تیم ایتالیایی، از جمله یوونتوس هم توانایی مالی جذب ولاهویچ را ندارد. حداقل در این ژانویه، تصور نمی‌شود ولاهویچ به یک تیم ایتالیایی بپیوندد. فیورنتینا نیز دوست ندارد بازیکنانش را به یوونتوس بفروشد و اگر بیانکونری همچنان بخواهد در تابستان هم برای جذب ولاهویچ اصرار کند، باید ارقام بالای مد نظر ویولا را بپردازد که کار مشکلی است.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا یونتوس سری آ دوشان ولاهویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 Sporties_fa@1400/09/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi