خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

دورتموند فاش کرد؛ رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند

دورتموند فاش کرد؛ رئال مادرید به دنبال ارلینگ هالند
هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی دورتموند فاش کرد رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند اقدام کرده است.

بند آزادسازی 75 میلیون یورویی قرارداد ارلینگ هالند در تابستان سال بعد فعال می شود و از همین حالا تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره گلزن وارد عمل شده اند. از رئال مادرید نیز به عنوان یکی از مشتری های جدی او نام برده شده و هانس یواخیم واتزکه تایید کرد کهکشانی ها خواهان جذب ارلینگ هالند برای فصل بعد هستند.

هانس یواخیم واتزکه گفت: "مهم نیست مقصد بعدی او کجاست، حالا همه درباره ارلینگ هالند با شما حرف می زنند. تنها چیزی که می توانم به شما تضمین بدهم این است که رئال مادرید علاقه زیادی به هالند دارد. البته می توانم از 25 تیم دیگر را نام ببرم، اما با اطمینان می توانم در مورد پیشنهاد رئال مادرید با شما حرف بزنم.

هم احتمال جدایی ارلینگ هالند و هم ماندن او وجود دارد. چند روز پیش مذاکرات بسیار خوبی با مینو رایولا داشتم. این مذاکرات همیشه دوستانه بوده و ما قطعا در چند هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت. تمرکز روی پیشرفت ارلینگ هالند است.

مانند رابرت لواندوفسکی، من دوست دارم ارلینگ روزی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و به او افتخار کنم. شخصا فکر می کنم اگر هالند مدتی دیگر هم در بوندسلیگا بماند به سودش خواهد بود. اما مینو رایولا فردی است که به خوبی می داند دارد چه کار می کند.

بازگشت احتمالی یورگن کلوپ؟ او هر وقت بخواهد می تواند به دورتموند بازگردد، اما نه دیگر به عنوان سرمربی. اگر کلوپ در هر مقطعی این احساس را داشته باشد که خواهان بازگشت به باشگاه است، همه درها به روی او باز است. ما با یکدیگر صحبت می کنیم و من فکر نمی کنم که خود کلوپ هم بخواهد برای همیشه در دنیای مربیگری باقی بماند. اما اگر در هر مقطع او دوران مربیگری را به پایان رسانده و علاقمند به حضور در دورتموند باشد، ممکن است این اتفاق رخ دهد. البته من احتمال این موضوع را خیلی کم می دانم."

برچسب‌ها: ارلینگ هالند دورتموند رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

114 هلنـد1400/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi