خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

خداحافظی احساسی آگوئرو از فوتبال،هرکاری کردم که برگردم اما..

خداحافظی احساسی آگوئرو از فوتبال،هرکاری کردم که برگردم اما..
سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی به دلیل عارضه قلبی مجبور به خداحافظی از فوتبال در فضایی احساسی شد.
سرخیو آگوئرو مهاجم بارسلونا که بعد از جدایی از منچسترسیتی به این تیم پیوسته بود، به دلیل عارضه قلبی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد و روز گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی به طور رسمی خداحافظی خود را اعلام کرد.
او که احساساتی شده بود قبل از شروع صحبت‌هایش گریه کرد و سپس گفت: «تصمیم گرفتم فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارم. لحظات بسیار سختی را سپری می‌کنم هرچند از تصمیمی که گرفته‌ام، راضی و خوشحالم. برای من مهم‌تر از هر چیزی سلامتی است و فوتبال زندگی‌ام را به خطر می‌انداخت. خودم را در اختیار پزشکان قرار داده بودم و به من گفتند که بهتر است فوتبال را کنار بگذارم. این تصمیم را در ۱۰ روز اخیر گرفتم.»
روز ۳۰ اکتبر (۸ آبان) آگوئرو در جریان بازی با آلاوس ناگهان ایستاد و درخواست تعویض شدن را به نیمکت بارسلونا نشان داد. او متوجه دردی عجیب در قلب خود شد. پزشکان خیلی سریع وارد عمل شدند و آگوئرو را به بیمارستان منتقل کردند تا معاینات کاردیولوژی روی قلب او انجام شود. سرخیو چند روز در بیمارستان بستری بود و در نهایت نیز تشخیص آریتمی یا ریتم نامناسب ضربان قلب از سوی پزشکان داده شد.
خداحافظی احساسی آگوئرو از فوتبال/ هر کاری کردم که برگردم اما نشد/ خوشحال از فوتبال می‌روم
او در ادامه حرف‌های خود در کنفرانس گفت: «هر کاری کردم که به فوتبال برگردم و روزنه‌های امیدی هم داشتم ولی نشد. ممنون از ایندیپندینته که شرایطی فراهم کرد بتوانم در فوتبال پیشرفت کنم و راهی فوتبال اروپا شوم. از اتلتیکو که وقتی ۱۸ ساله بودم روی من حساب کردند و از سیتی و هوادارانش که می‌دانند چه حسی به آن‌ها دارم. بهترین روزهایم در سیتی بود و رفتار بسیار خوبی با من داشتند.
همچنین ممنونم از بارسلونا و رئیس باشگاه خوان لاپورتا که تابستان اقدام به جذب من کرد. به باشگاه بزرگی آمده بودم و اینجا هم با من بسیار خوب رفتار شد. از تیم ملی آرژانتین که بیش از همه عاشقش هستم نیز ممنونم. در دوران فوتبالم هر کاری که نیاز بود برای کمک به تیم‌هایم انجام دادم تا موفق شوند. با سری بالا و خوشحال از فوتبال می‌روم. الان نمی‌دانم چه چیزی در انتظارم است و زندگی‌ام چگونه خواهد شد ولی خانواده و دوستانی دارم که مرا دوست دارند و برایم بهترین‌ها را می خواهند. باید از روزنامه نگاران و خبرنگاران نیز تشکر کنم. هرگز با آنها دچار مشکل نشدم.»
خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا نیز در این کنفرانس خبری همراه آگوئرو بود و بعد از او شروع به صحبت کرد: «کنارت هستم و می‌بینم که نماینده های دیگر باشگاه‌هایی که برای‌شان بازی کرده‌ای و نیز سفیر آرژانتین نیز اینجاست. حسرت تماشای بازی‌های بیشتری از تو در بارسا بر دل‌مان ماند ولی تصمیم درستی گرفتی و حمایت ما را با خودت داری. تو یک بازیکن درجه یک جهانی بودی و الگویی برای بسیاری از فوتبالیست‌های جوان. یک بازیکن مستعد، گلزنی مادرزاد و انسانی درست و دوست داشتنی. همیشه از تو به نیکی یاد خواهد شد.»
حتی باشگاه رئال مادرید نیز پیامی در حمایت از آگوئرو منتشر کرد: «رقابت کردن با بازیکنی مثل تو برای ما افتخار بود. تو یکی از بهترین بازیکنان جهان هستی. آرزوی موفقیت برای تو و خانواده‌ات.»

برچسب‌ها: سرخیو آگوئرو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi