خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم

نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم
هاکان چالهان اوغلو، ستاره جدید اینتر مدعی شد بعد از جدایی از میلان دوران دشواری را سپری کرده است.
هاکان چالهان اوغلو برای تمدید قرارداد با میلان به توافق نرسیده و در فصل تابستان و با انتقالی آزاد راهی رقیب همشهری یعنی اینتر شد. هاکان چالهان اوغلو که در این مدت نمایش درخشانی در ترکیب تیم جدیدش داشته، در مورد تخصص خود در نواختن ضربات ایستگاهی و البته رویارویی با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.
هاکان چالهان اوغلو گفت: "زمانی که به اینتر نقل مکان کردم، عواقب شخصی زیادی در انتظارم بود و در این شرایط روزهای دشواری داشتم. به هر حال میلان هفت فصل بود که در لیگ قهرمانان اروپا شرکت نکرده بود و دلایل مختلفی در مورد جدایی من وجود دارد که مدیران میلان در مورد آن توضیحی نداده اند
باز کردن دروازه میلان در دربی؟ من بعد از گلزنی بسیار خوشحال بودم، زیرا در این مدت دشواری های زیادی را متحمل شدم. آنها در اینتر از من خیلی خوب استقبال کردند. از زمانی که در میلان بازی می کردم به زندگی ایتالیا عادت کردم و حالا نیز زبان ایتالیایی بلدم. این تیم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فکر می کنم ما تیم بهتری نسبت به میلان داریم.
گلزنی از پشت محوطه و ضربات آزاد؟ من هرگز نمی‌توانم خودم را با لیونل مسی مقایسه کنم، اما قرار گرفتن در رتبه دوم از حیث گلزنی به این روش برای من افتخار ویژه‌ای است. من همیشه سعی می کنم ضربات از راه دور را امتحان کنم و تخصص من شوت زدن از بیرون محوطه است.
دیدار در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول؟ مسابقه سختی مقابل یک حریف بسیار قدرتمند در پیش داریم. اما ما مقابل رئال مادرید هم در خانه و هم در خارج از خانه خوب کار کردیم، اما متأسفانه شکست خوردیم. اشتباهات را تحلیل خواهیم کرد و من بسیار کنجکاو هستم که با لیورپول روبرو شوم."

برچسب‌ها: هاکان چالهان اوغلو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

37 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi