خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

صحبت های بنجامین پاوارد قبل از بازی با وولفسبورگ

صحبت های بنجامین پاوارد قبل از بازی با وولفسبورگ
پاوارد در مورد صدمین بازی خود در بایرن (امروز): از بچگی آرزوی بازی در چنین سطح را داشتم. من از اینکه در یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان بازی می کنم و صدمین بازی خود را در بایرن انجام می دهم خیلی مفتخرم.

خبرنگار: سانیول و لیزارازو ۲۷۷ و ۲۷۳ بازی برای بایرن انجام داده اند، پیشی گرفتن از آن ها هدف شماست؟ پاوارد: خیر، من در زمان حال زندگی می کنم. خواهیم دید. تا پایان فصل دو سال از قراردادم باقی خواهد ماند.

خبرنگار: آیا می توانید ۱۰ سال ماندن در بایرن را تصور کنید؟ من به آینده فکر نمی کنم. من فقط می خواهم تاریخ را بنویسم و اثرم را در اینجا بگذارم.

وقتی برای اولین بار به بایرن پیوستم بلافاصله این فضا، این تاریخ، این ذهنیت و اراده برای پیروزی را احساس کردم. حتی اگر ۲ یا ۰-۳ جلو باشید باید به حمله کردن ادامه دهید. مهم نیست سرمربی کیست، باید حمله کنیم. شما هرگز به اندازه کافی گل نمی زنید یا به اندازه کافی جام نمی گیرید.

پاوارد در مورد لواندوفسکی و توپ طلا: افرادی هستند که رأی می دهند، ما باید به آن احترام بگذاریم. اما در طول دو سال گذشته لواندوفسکی شایسته بردن یکی بود. او در بالاترین سطح بازی می کند و جام ها را کسب می کند. ما بابت آن ناامید شدیم.

وقتی کیمیچ و مولر را می بینید که از دقیقه ۱ تا ۹۰ در حال دویدن هستند، شما را با خود می برند. شما باید آن ها را دنبال کنید. آن ها قهرمان، رهبر و آدم های خوبی هستند، شما فقط می توانید آن ها را دنبال کنید. آن ها هرگز راضی نیستند (بیشتر می خواهند).

پاوارد در مورد شکست ۰-۵ مقابل گلادباخ: نیازی به صحبت در مورد آن نداریم. ما می دانیم که به اندازه کافی خوب نبودیم. گاهی اوقات شما به چنین سیلی نیاز دارید تا همه چیز به حالت عادی برگردد. در اینجا، بلافاصله در مورد گام بعدی فکر می کنید.

پاوارد در مورد برداشت تیم از او: باید از هم تیمی هایم بپرسید (می خندد)، اما احساس می کنم به من احترام می گذارند. بازیکنان احمق نیستند، آن ها می ببیند که من هر روز چه کاری انجام می دهم. بازیکنان باتجربه تر از من وجود دارند اما سعی می کنم الگو بگیرم.

خبرنگار: آیا احساس می کنید که می توانید با بازیکنانی مانند مولر و لواندوفسکی در زمین بحث کنید؟ اگر با آن ها موافق نباشم به آن ها می گویم. این بخشی از بالاترین سطح است و آن ها را آزار نمی دهد. این به نفع تیم است.

خبرنگار: از حضور در بایرن خوشحالی؟ پاوارد: بله. در اولین فصل حضورم برنده همه چیز شدیم. نمی توانستم رویای فصل اول بهتر را داشته باشم. سپس کرونا آمد که دوره سختی بود. تنها بودن در یک کشور جدید دور از خانواده و دوستانم برایم آسان نبود.

در زندگی خصوصی ام خوب نبودم و این در زمین نشان داده شد. آن دوره باعث شد به عنوان یک شخص رشد کنم. امروز از آن گذشتم. بیش از یک ماه است که بهتر و بهتر می شوم.

پاوارد در مورد افتش بعد از فصل اول: خیلی از مردم نمی دانند که من چه چیزی را پشت سر گذاشته ام. کسب پول زیاد به این معنی نیست که شما خوشحال هستید. خانواده و دوستان نیز مهم هستند. من شکایت نمی کنم اما بله، آن دوره در زندگی من آسان نبود. احساس نمی کردم که در حال رکورد هستم. همیشه از ویژگی هایم مطمئن بودم. اما بعضی چیزها آسان نبودند، به عنوان مثال قرنطینه روزانه که آن را پشت سر گذاشتیم.

پاوارد در مورد اینکه آیا احساس می کند در بایرن بازیکن فیکس بلا منازع است یا خیر: خیر، چنین چیزی در بایرن وجود ندارد. اگر از من راضی نباشند می توانند شخص دیگری را در پست من قرار دهند. می توانند کیمیچ را دوباره به این پست منتقل کنند یا با شخص دیگری قرارداد امضا کنند.

پاوارد در مورد تغییراتی که زیر نظر ناگلزمن صورت گرفت: وقتی توپ را در اختیار داریم سه دفاعه بازی می کنیم. من واقعاً آن را دوست دارم زیرا دفاع وسط پست مورد علاقه من است. در زمین می توانید احساس راحتی بیشتری کنید. من مسئولیت های بیشتری دارم. من این را دوست دارم زیرا هرگز نمی خواهم قایم شوم.

پاوارد در مورد انتقاد ناگلزمن از او پس از دریافت کارت قرمز مقابل فروث: او رئیس است. من به آنچه می گوید احترام می گذارم. این بخشی از فوتبال است. خوب نبودم. فکر می کنم این به من کمک کرد و باعث شد پیشرفت کنم.

پاوارد در مورد منتقدان: برای پیشرفت به صحبت های اطرافیان و سرمربیانم گوش می دهم و نه به خبرنگاران. این تغییر نکرده است.

پاوارد در مورد رقابت با کینگزلی کومان بر سر پست وینگ بک راست در تیم ملی: نه، هیچ رقابتی با کینگزلی وجود ندارد. ما بازیکنان کاملاً متفاوتی هستیم. سرمربی تصمیم می گیرد. من برای کینگ خوشحالم زیرا خیلی خوب کار می کند و پسر خوبی است.

خبرنگار: متوقف کردن عثمان دمبله به روشی که مقابل بارسا انجام دادید، این به تصویر شما در انظار عمومی کمک می کند؟ من اینگونه به آن فکر نمی کنم. بازی خیلی خوبی انجام دادم، این خوب است. اما مجبور نیستم به آره بسنده کنم، مقابل عثمان دمبله خوب بازی کردم.

پاوارد در مورد اینکه گفته بود از آرنولد و حکیمی کامل تر است: این اظهار نظر اشتباه تعبیر شد. من دفاعی از آن ها هستم و مشخص است که بیشتر دفاع می کنم و آن ها آمار هجومی بهتری دارند. منظورم این نبود، آن ها مدافعان کناری فوق العاده ای هستند، من آن ها را تماشا می کنم. من از بهترین ها الهام گرفته ام.

دفاع وسط پست مورد علاقه من است. در آنجا راحت ترم. اما سرمربی تصمیم می گیرد. او مرا در جایی قرار می دهد که فکر می کند بهترین هستم. من همیشه تلاشم را انجام خواهم داد و همه چیز را برای تیم خواهم داد.

برچسب‌ها: بنجامین پاوارد بایرن مونیخ آخرین بازی سال 2021 وولفسبورگ عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

115 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi