خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

محرومیت و جریمه مربی استقلال

محرومیت و جریمه مربی استقلال
مربی تیم فوتبال استقلال بخاطر صحبت علیه داوران با محرومیت و جریمه مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که چندی پیش جرایم شدیدتری را با افزایش مبالغ برای تیم‌های لیگ برتری در دستور کارش قرار داد و همچنین صحبت علیه داوران را ممنوع اعلام کرد، اکنون نسبت به محرومیت مربی استقلال تصمیم‌گیری نمود.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف انتسابی به آقای صالح مصطفوی "مربی" تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه علیه داوران مسابقه استقلال و پرسپولیس موضوع گزارش دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونـده از جمله مفاد مصاحبه نامبرده و بیان مطالبی از قبیل استقلال در دو بازی از تصمیمات داوری متضرر شده است تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از یک مسابقه رسمی و مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال محکوم می‌گردد. رأی صادره قابل اجرا بوده و قطعی است.»

برچسب‌ها: استقلال جریمه نقدی مربی استقلال مربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

96 امیر ح ا1400/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi