خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

واکنش ونگر به شایعه حضور در PSG

واکنش ونگر به شایعه حضور در PSG
به گزارش مستر90، آرسن ونگر 72 ساله در سال 2018 به دوران درخشان و 22 ساله خود به عنوان سرمربی آرسنال پایان داد و بالاخره از این تیم جدا شد. این سرمربی پرافتخار و فرانسوی در دو سال گذشته به عنوان رئیس بخش توسعه جهانی فوتبال در فیفا مشغول به کار بوده و از او به عنوان یکی از موافقان جدی پروژه برگزاری جام جهانی به صورت هر دو سال یک بار نام برده شده است.

اما در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال حضور آرسن ونگر به عنوان مدیر ورزشی PSG و توافق او با ناصر الخلیفی برای آغاز این همکاری در سال 2022 منتشر شده بود. اما آرسن ونگر در مصاحبه ای در واکنش به این خبر مدعی شد در حال حاضر روی برنامه خود در فیفا برای توسعه فوتبال در دنیا تمرکز کرده و این شایعات در مورد او حقیقت ندارد.

آرسن ونگر گفت: "قصد کناره گیری از سمت فعلی خود در فیفا را ندارم. من می‌خواهم در این نقش عملکرد خوبی از خود ارائه دهم و وقتی به کاری متعهد هستم، سعی می‌کنم آن را تا آخر دنبال کنم. من در فیفا پروژه ای را برای توسعه فوتبال در سراسر جهان آغاز کرده ام و در حال حاضر کارهای زیادی برای پیشبرد اهداف این برنامه پیش روی من وجود دارد. بعد از آن، من نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما قطعا در حال حاضر این شایعات را تکذیب می کنم.

برچسب‌ها: PSG لیگ فرانسه فرانسه تیم ملی فرانسه آرسن ونگر فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

73 Sporties_fa@1400/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi