خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

مدیر دورتموند در فدراسیون آلمان پست گرفت

مدیر دورتموند در فدراسیون آلمان پست گرفت
هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه دورتموند به ریاست جدید هیئت نظارت فدراسیون فوتبال آلمان برگزیده شد.

امروز فدراسیون فوتبال آلمان رسما تایید کرد هانس یواخیم واتسکه 62 ساله به عنوان رئیس جدید هیئت نظارت برگزیده شده و به زودی کار خود را به عنوان جانشین پیتر پیترز آغاز خواهد کرد. کریستین سیفرت مدعی شد واتسکه توسط هفت باشگاه به عنوان رئیس جدید هیئت نظارت پیشنهاد شده و در مجمع عمومی فدراسیون در فرانکفورت، توسط 36 باشگاه بوندسلیگای یک و دو با اکثریت قابل توجه آرا برای این سمت انتخاب شد.

یواخیم واتسکه در مورد نتیجه انتخابات گفت: "17 سال تلاس کردم این اتفاق رخ ندهد و حالا در نهایت به این سمت انتخاب شدم. اگر 32 رای از 34 رای باشگاه ها را آنهم در یک رای گیری مخفی به دست آورید، این برای شما یک نتیجه بسیار بسیار خوب است.

ما باید کاری کنیم فوتبال آلمان دوباره به روزهای اوج خود برسد. من احساس مسئولیت بسیار بزرگی در پیش دارم و امیدوارم بتوانم به وظیفه خود عمل کنم. من برنامه های مورد نظر خود را قبل از شروع لیگ ترسیم کرده و چند نکته کلیدی در مورد موارد مختلف مرتبط با این پست ارائه کردم."

برچسب‌ها: دورتموند فوتبال آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

29 هلنـد1400/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi