خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

رفتن رادو تعداد گلرهای پرسپولیس را زیاد کرد!

رفتن رادو تعداد گلرهای پرسپولیس را زیاد کرد!
داوود فنایی این روزهای گلرهای پایه را کنار لک تمرین می‌دهد.

پرسپولیس تهران با یک چالش تکراری و البته قابل پیش‌بینی مواجه شده است. رادوشویچ همانند فصل گذشته صبرش لبریز و شبانه عازم کرواسی شد. قرارداد بلند مدت و دلاری رادو پرسپولیس را به دردسر انداخته و می‌تواند زمینه‌ساز باز شدن یک پرونده شکایت خارجی دیگر علیه پرسپولیس در فیفا باشد.

فارغ از بحث شکایت و مسائل مدیریتی مربوط به گلر کروات سرخ‌ها، بحث فنی در این خصوص مطرح است. پرسپولیس سال طولانی و فشرده‌ای را پیش رو دارد و باید در لیگ، جام حذفی و آسیا به میدان رود و این اتفاق حضور حداقل دو گلر آماده را در لیست پرسپولیس ایجاب می‌کند.

قرمزها اکنون تنها حامد لک را به عنوان دروازه‌بان سرشناس در اختیار دارند و گلر دیگر پرسپولیس که این روزها دروازه‌بان دوم شده، امیرمحمد یوسفی است که تجربه لیگ برتری ندارد. طبق تصاویر آخرین تمرین پرسپولیس دو دروازه‌بان دیگر از پایه‌ها با این تیم تمرین می‌کنند.

باید دید ماجرای حیاتی دروازه‌بان دوم در پرسپولیس به کجا خواهد رسید و اگر تا نیم فصل پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز نشود چالش بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند. این هفته‌ها لک علاوه بر تمرکز روی کلین شیت باید از مصدومیت و محرومیتش نیز جلوگیری کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس حامد لک بوژیدار رادوشویچ داوود فنایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

135 ☫ ایران ☫1400/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi