خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,339

نعمتی موفق‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس

نعمتی موفق‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس
علی نعمتی موفق‌ترین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

نعمتی که در مشهد هم سابقه کار با یحیی گل‌محمدی را داشت چند هفته‌ای می‌شود که تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس شده و عملکرد او آنقدر خوب بوده که سیدجلال حسینی کار راحتی برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش ندارد.

نعمتی، شاید قد و قامت کوتاه‌تری نسبت به یک مدافع ایده‌ال میانی داشته باشد اما روی زمین و دادن پاس و همچنین بازی سازی از خط دفاع بسیار خوب عمل می‌کند.

طبق آماری که سایت متریکا ثبت کرده او از زمانی که در لیگ بیست و یکم و در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان به ترکیب ثابت قرمزها رسید تا پایان بازی مقابل هوادار توانسته دقت پاس بالایی داشته باشد و با ثبت حداقل 89 درصد نمره خوبی را از این سایت آماری کسب کند. بهترین آمار او مربوط به هفته نهم بوده که توانسته دقت پاس 97 درصد را ثبت کند.

او که در بازی های اول به ترکیب رسیده بود کمی با استرس بازی می کرد اما رفته رفته توانست نمایش بهتری ارائه دهد و در چند بازی اخیر کاملا مشخص شده که این مدافع میانی در انتقال توپ به مدافعان کناری و همچنین هافبک‌های دفاعی پرسپولیس موفق ظاهر می‌شود.

پرسپولیس، البته خریدهای سرشناس دیگری هم در نقل و انتقالات تابستانی داشته اما هیچکدام از آنها نتوانستند مثل نعمتی، در تیم جدیدشان، موفق باشند.

برچسب‌ها: پرسپولیس علی نعمتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

28 ☫ ایران ☫1400/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi