خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

جشن صعود احتمالی تیم ملی بدون تماشاگر است؟

جشن صعود احتمالی تیم ملی بدون تماشاگر است؟
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید در حال رایزنی با ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی است.

در شرایطی که وضعیت اپیدمی کرونا در جهان روند نزولی پیدا کرده و در ورزشگاه‌های کشورهای مختلف به روی علاقه‌مندان به فوتبال باز شده است، همچنان بحث‌های زیادی در مورد ورود هواداران ایرانی به استادیوم مطرح است‌. در لیگ امسال تنها دو مسابقه در ورزشگاه آزادی برای استقلال و پرسپولیس با برچسب آزمایشی در حضور تماشاگران برگزار شد و پس از آن ورود قطعی هواداران در بازی‌های لیگ و تیم ملی در وضعیت مبهمی قرار گرفت.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی که می‌تواند جشن صعود قطعی ایران به قطر در بازی با عراق را رقم بزند گفت برای ورود تماشاگران به استادیوم‌ برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در حال مذاکره با ستاد ملی کرونا هستیم تا مجوزهای لازم اخذ شود. سجادی در این زمینه می‌گوید افزون بر ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های بین المللی نیز در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یکی از موارد مورد بحث در همان دو بازی لیگ که پس از شیوع کرونا با حضور تماشاگر برگزار شد، نحوه بلیت فروشی و فاصله گذاری و همچنین تاکید به ورود هواداران واکسینه شده بود. سجادی در این مورد هم گفت در زمینه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، باید بلیت فروشی الکترونیکی انجام شود که در این زمینه باید تکنولوژی مورد نظر پیاده‌سازی شود و مجموع این مباحث در جلسه‌ای جمع بندی و اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

51 ☫ ایران ☫1400/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi