خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

آنتونی مارسیال در راه بازگشت به لیگ فرانسه

آنتونی مارسیال در راه بازگشت به لیگ فرانسه
به گزارش مستر90، دیروز منابع متعددی خبر از توافق سردار آزمون، گلزن ایرانی باشگاه رنیت برای انتقالی چهار ساله به لیون دادند. قرارداد سردار با باشگاه روسی در پایان این فصل به اتمام می رسد و حتی احتمال دارد لیون با پرداخت مبلغی نه چندان هنگفت این بازیکن را در همین فصل زمستان به خدمت بگیرد.

اما برنامه های لیون برای تقویت خط حمله تنها مختص به جذب سردار نیست و حالا نشریه معتبر RMC مدعی شد باشگاه لیون قصد دارد در ماه آینده و در فصل نقل و انتقالات زمستانی، آنتونی مارسیال را نیز به خدمت بگیرد.

آنتونی مارسیال به دنبال راهی برای پایان دادن به دوران ناامیدکننده خود در اولدترافورد بوده و به مدیران باشگاه اعلام کرده که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یونایتد را ترک کند. آنتونی مارسیال از نیمکت نشینی های متوالی در این تیم ناراضی بوده و انتظار ندارد شرایط با حضور رالف رانگنیک، سرمربی جدید یونایتد هم تغییر کند.

این مهاجم 26 ساله در این فصل تنها دو بار در لیگ برتر بازی کرده و فقط 67 دقیقه در لیگ قهرمانان در ترکیب یونایتد به میدان رفته است. آنتونی مارسیال فقط در برد خارج از خانه مقابل ویارئال در ترکیب ثابت یونایتد در این فصل بوده و تصور می کند این روند در نیم فصل دوم نیز ادامه خواهد داشت.

آنتونی مارسیال مهاجم تیم ملی فرانسه پیش از انتقال به موناکو در رده های پایه تیم لیون بازی کرده و در نهایت در سال 2015 و با درخواست لوییس فان خال راهی اولدترافورد شد. اما تعدد گزینه های هجومی در ماه های اخیر شرایط را برای حضور آنتونی مارسیال در ترکیب دشوار ساخته و به نظر فصل جدایی او بعد از شش سال فرا رسیده است.

به جز لیون، PSG نیز شرایط جذب آنتونی مارسیال را دنبال می کند امّا با وجود مهاجمانی که PSG دارد احتمالاً آنتونی مارسیال درخواستشان را رد می کند

برچسب‌ها: PSG فرانسه لیگ فرانسه المپیک لیون لیون اخبار لیون آنتونی مارسیال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

76 Sporties_fa@1400/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi