خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

احتمال غیبت کاپیتان آرسنال برابر ساوتهمپتون

احتمال غیبت کاپیتان آرسنال برابر ساوتهمپتون
به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در آستانه دیدار برابر ساوتهمپتون در تمرین آرسنال حضور پیدا نکرده و گفته می‌شود که دلیل غیبت این بازیکن نیز مشخص نیست، با این حال ممکن است دلیل این اتفاق شرایط جسمی نامناسب این بازیکن باشد.

کاپیتان آرسنال در دیدار دوشنبه شب برابر اورتون روی نیمکت قرار داشت و در دقایق پایانی این شکست 1-2 توسط میکل آرتتا به زمین بازی فرستاده شد.

با این حال انتظار می‌رفت که او در بازی روز شنبه برابر ساوتهمپتون بار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد، چرا که الکساندر لاکازت نتوانست نمایش خوبی را در گودیسون پارک ارائه دهد.

اوبامیانگ در جریان هفته گذشته در تمرینات حضور داشت و تا روز پنجشنبه نیز هیچ مشکل یا مصدومیتی از سوی این بازیکن گزارش نشده بود.

اما این مهاجم که تا به این جای فصل موفق شده چهار گل برای توپچی‌ها به ثمر برساند در آخرین جلسه تمرینی روز جمعه حاضر نشده و در طول روز نیز در مرکز تمرینی باشگاه دیده نشده است.

آرسنال هنوزهیچ اظهارنظری درباره علت غیبت اوبامیانگ نکرده اما بسیاری معتقد هستند که با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در بین بازیکنان، بسیاری از باشگاه‌ها اقدامات محتاطانه خود را افزایش داده‌اند و همین ممکن است یکی از دلایل غیبت این بازیکن در تمرینات آرسنال باشد.

پیش از این صحبت‌هایی درباره اختلاف نظر بین آرتتا و این مهاجم مطرح شده بود اما این مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون اعلام کرد که تصمیمش برای انتخاب ترکیب تیم شخصی نبوده و همیشه سعی کرده بهترین تصمیم را برای این باشگاه و این تیم اتخاذ کند.

برچسب‌ها: ارسنال اوبامیانگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 ایران ، خدا1400/09/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi