خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

رکورد ویژه بایرن و نویر در پایان دور گروهی CL

رکورد ویژه بایرن و نویر در پایان دور گروهی CL
بایرن مونیخ به تنها تیم این فصل لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که دروازبان ثابتش در چهار بازی دور گروهی موفق به کلین شیت شده است.

بایرن مونیخ به مقتدرانه ترین شکل ممکن موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. تیم یولیان ناگلزمان به همراه آژاکس و لیورپول به تنها تیم‌هایی تبدیل شدند که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا با کسب تمام امتیازات ممکن راهی مرحله بعد شدند.

بایرن مونیخ در حالی شب گذشته مقابل بارسلونا قرار گرفت که پیش از این صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود و می توانست کم انگیزه تر و با نفرات ذخیره خود به میدان برود. با این حال باواریایی ها با قدرت تمام ظاهر شدند و با غلبه بر بارسا حذف این تیم از چمپیونزلیگ را رقم زدند.

اما پیروزی 3-0 دیشب مقابل بارسلونا باعث شد که یک رکورد ویژه برای بایرن مونیخ و البته مانوئل نویر به ثبت برسد. بایرن تا پایان دور گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا 22 بار دروازه حریفان خود را باز کرد تا بهترین خط حمله را به نام خود ثبت کند. همچنین مانوئل نویر در چهار مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت تا بایرن مونیخ به تنها تیمی در این فصل چمپیونزلیگ تبدیل شده باشد که موفق به انجام این کار شده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا مانوئل نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

72 ایــراטּ1400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi