خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

برابر تراکتور نباید غافل گیر شویم / مصدومیت سه بازیکن

برابر تراکتور نباید غافل گیر شویم / مصدومیت سه بازیکن
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی فردا از آن بازی‌هایی است که باید تیم ما از لحاظ ذهنیت و از لحاظ تمرکز در شرایط بالایی باشد و به هیچ عنوان نباید در بازی برای ما شرایطی ایجاد شود که ما غافلگیر شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ربیعی امشب در کنفرانس خبری قبل از بازی مس رفسنجان با تراکتور اظهار داشت: فردا بسیار بازی سختی داریم و قطع به یقین این یکی از بازی‌های سخت ما در طول لیگ خواهد بود به دلیل اینکه هم تیم تراکتور تیم بزرگی است و هم شرایط آن تیم را بررسی کردیم و متوجه هستیم که تیم پرمهره و پرتماشاگری است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: فکر می‌کنم بازی فردا از آن بازی‌هایی است که باید تیم ما از لحاظ ذهنیت و از لحاظ تمرکز در شرایط بالایی باشد و به هیچ عنوان نباید در بازی برای ما شرایطی ایجاد شود که ما غافلگیر شویم.

وی ادامه داد: سعی کردم کاملا ذهن بچه‌ها را از این مسئله آگاه کنم که بازی با ذوب آهن تمام شده و تمام ذهنیت و تلاش خودشان را باید برای نبرد بسیار مهم و سخت آماده کنند.

ربیعی خاطرنشان کرد: در بازی فردا مهدی کیانی، علی زارع و محمد حسین کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت نداریم امیدوارم که بازی خوبی را تماشاگرها شاهد باشند و با منطقی که می‌توانیم خودمان در جریان بازی داشته باشیم بازی خوبی را رقم بزنیم.

برچسب‌ها: تراکتور لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

79 Acmilan6666661400/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi