خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

علت علاقه بایرن‌مونیخ به دمبله مشخص شد

علت علاقه بایرن‌مونیخ به دمبله مشخص شد
بایرن مونیخ قصد دارد عثمان دمبله را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند تا به این ترتیب او را جانشین کینگلزی کومان کرده باشد.

قرارداد پنج ساله عثمان دمبله با بارسلونا در ماه ژوئن به پایان می رسد و مدیران باشگاه در ماه های اخیر به شدت برای تمدید قرارداد با او تلاش کرده اند، اما این فرانسوی این پیشنهادات را رد کرده و تمایلی به ماندن نشان نداده است. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد هیئت مدیره بارسلونا به این نتیجه رسیده شانس چندانی برای حفظ عثمان دمبله وجود ندارد و این بازیکن به طور قطع در فصل تابستان و به صورت رایگان این باشگاه را ترک خواهد کرد.

طبق ادعای نشریه بیلد، بایرن مونیخ هم به صف مشتریان دمبله اضافه شده و اکنون ستاره فرانسوی باید تصمیم بگیرد راهی لیگ برتر شود یا به پیشنهاد بایرن پاسخ مثبت بدهد. او تحت فشار نیست و می تواند همین زمستان یا تابستان پیش رو، تصمیم نهایی خود را بگیرد.

مسئولان بایرن اخیرا اعتراف کردند که از سال 2016 به دنبال جذب دمبله هستند ولی او همواره قصد پیوستن به بارسلونا را داشت. بایرن در واقع قصد دارد دمبله را جانشین کینگزلی کومان کند. وینگر فرانسوی مونیخی ها تا 2023 قرارداد دارد ولی برای تمدید رقم بالایی تقاضا کرده است تا همه چیز به بن بست برسد.

اگر بایرن بتواند دمبله را به خدمت بگیرد، مذاکرات تمدید با کومان را متوقف خواهد کرد و او را وارد فهرست فروش می کند تا بتواند از انتقال او مبلغی قابل توجه به دست بیاورد. کومان با بایرن فاتح همه جام های ممکن شده و به دنبال چالشی جدید است.

برچسب‌ها: بارسلونا عثمان دمبله بایرن مونیخ کینگزلی کومان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

57 ☫ ایران ☫1400/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi