خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

اوبامیانگ در آستانه خلع کاپیتانی آرسنال

اوبامیانگ در آستانه خلع کاپیتانی آرسنال
ستاره گابنی تیم فوتبال آرسنال به یک دلیل خاص ممکن است بازوبند کاپیتانی این تیم را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ پیر امریک اوبامیانگ ممکن است برای دومین بار به دلایل انضباطی از کاپیتانی تیم فوتبال آرسنال خلع شود.

میکل آرتتا سرمربی خشمگین تیم، اوبامیانگی که هفته‌ای 250 هزار پوند حقوق می‌گیرد را به خاطر دیر برگشتن به اردوی تیم پس از یک سفر خارجی (به بهانه بروز یک مشکل خانوادگی) از فهرست بازیکنان تیم برای بازی اخیر تیم خط زد. این در حالی بود که او ماه مارس سال جاری نیز کاپیتان 31 ساله تیمش را به خاطر دیر رساندن خودش به ورزشگاه محل برگزاری بازی مقابل تاتنهام به بهانه ماندن در ترافیک مؤاخذه کرده بود.

گویا همین دو مورد به خصوص دومی که با نقض پروتکل‌‌هایی کرونای نیز همراه بود، سبب شده است که آرتتا برای ابقای اوبامیانگ به عنوان کاپیتان دچار تردید شود. در همین راستا فرآیندی انضباطی در باشگاه آرسنال برای رسیدگی به وضعیت ستاره گابنی در جریان است که ممکن است نتیجه آن در نظر گرفته شدن یک جریمه نقدی سنگین و پایان کاپیتانی او در این تیم باشد.

برچسب‌ها: اوبامیانگ آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

85 آلومینیم تهران1400/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi