خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,464

تسوایر: یک عذر خواهی صمیمانه را از بلینگهام می پذیرم

تسوایر: یک عذر خواهی صمیمانه را از بلینگهام می پذیرم
جود بلینگام پس از دیدار دورتموند و بایرن مونیخ به شدت به قضاوت فلیکس تسوایر اعتراض کرد و تصمیم مسئولات برگزاری مسابقات مبنی بر انتصاب او به عنوان داور درکلاسیکر را زیر سوال برد. جود بلینگام بعد از این مصاحبه با محرومیتی مواجه نشد و تنها به پرداخت چهل هزار یورو جریمه ملزم شد. همچنین پلیس آلمان نیز در مورد اظهارات این بازیکن جوان تحقیقاتی را شروع کرده است.

به گزارش طرفداری به نقل از بیلد، حال فلیکس تسوایر به انتقاد از جود بلینگام می پردازد، او همچنین ادعای تبانی کردنش را نیز تکذیب می کند. فلیکس تسوایر در این مصاحبه گفت: مصاحبه جود بلینگام این تصور غلط را به وجود می آورد که من بازی را در حد بهترین دانش و توانایی هایم هدایت نکردم. این مصاحبه ای شخصی، تحقیر آمیز و همراه با بی احترامی بود. حتی اگر در موقعیت احساسی قرار دارید و عصبانی هستید، این مصاحبه به دور از هر گونه انتقاد حرفه ای یا از روی واقع بینی است. پشت هر داور، بازیکن یا مربی سابقه و احساساتی وجود دارد.

تسوایر در مورد محکومیت خود در سال ۲۰۰۶:

من هرگز در هیچ تبانی دخیل نبودم و هیچ ارگان رسمی نیز همچین ادعایی نکرده است. دادگاه صراحتا اعلام کرد که هیچ شواهدی مبنی بر تبانی کردن من وجود ندارد. به عنوان یک مرد جوان، تنها اشتباه من این بود که آن اتفاق را بلافاصله گزارش نکردم. من اشتباه کردم و بخاطر آن مجازات شدم.

فلیکس تسوایر می گوید که مایل است با جود بلینگام یک گفت و گوی شخصی داشته باشد. او گفت:

می خواهم در گفت و شخصی با جود بلینگام این موضوع را روشن کنم و چنین گفت و گوی شخصی را نیز به بروسیا دورتموند پیشنهاد دادم. این موضوع برای من مربوط به مجازات کردن او نیست بلکه می خواهم که او بفهمد که زیاده روی کرده است. من یک عذر خواهی صمیمانه را از او می پذیرم.

برچسب‌ها: دورتموند جود بلینگهام فلیکس تسوایر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

99 هلنـد1400/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi