خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آلگری: یووونتوس بدترین آمار را در سری A دارد

آلگری: یووونتوس بدترین آمار را در سری A دارد
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است تیمش بدترین آمار را در خراب کردن موقعیت گل در ایتالیا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ ایتالیا در خانه میزبان جنووا بود و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

این چهارمین پیروزی بیانکونری در پنج بازی گذشته بود و به نظر می‌رسد که شرایط آنها رو به بهبود است و این تیم درجدول رده‌بندی لیگ ایتالیا نیز کم کم به جمع چهار تیم صدر جدول نزدیک می‌شود.

آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« من فکر می‌کنم شرایط ما در زمینه درصد تبدیل به گل موقعیت‌های ایجاد شده چندان جالب نیست! ما بدترین آمار در سری A را داریم و بنابراین باید این شرایط را تغییر دهیم. من از تماشای بازی تیم لذت بردم و این اتفاقی است که در دیگر دیدارها، حتی وقتی می‌بازیم هم رخ می‌دهد. ما فقط باید تاثیرگذاری تیم در برابر دروازه را افزایش دهیم.»

این مربی ایتالیایی اضافه کرد:« ما در حال حاضر به همراه فیورنتینا پنجم هستیم. پیروزی در بازی امروز اتفاق مهمی بود. چهار تیم صدر جدول عملکرد بسیار خوبی دارند و در حال حاضر شایستگی قرار گرفتن در این جایگاه‌ها را دارند. من نمی‌دانم که در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا شرای تغییر خواهد کرد یا خیر.»

او ادامه داد:« یوونتوس اهداف خودش را در رقابت‌های لیگ ایتالیا دنبال می‌کند. این موضوع درباره لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا نیز صادق است. بنابراین ما قدم به قدم حرکت کرده و هربار فقط به بازی بعدی در هر رقابت فکر می‌کنیم.»

یوونتوس در حال حاضر با صعودی قابل توجه موفق شده با کسب 27 امتیاز از 16 بازی و هم امتیاز با فیورنتینا اما با تفاضل گل بهتر در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی و در فاصله 11 امتیازی میلان صدرنشین و هفت امتیازی آتالانتای رده چهارمی جای بگیرد.

برچسب‌ها: یوونتوس مکس آلگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

33 Esteghlal Fc‌1400/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi