خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

گفت و گوی خبرنگار با لوکاس هرناندز درباره باشگاه و شرایط وی¹

گفت و گوی خبرنگار با لوکاس هرناندز درباره باشگاه و شرایط وی¹
(ویژه)بخش اول*
دو سال اول من در اینجا سخت بود. من یک سال و نیم مصدوم بودم که بدترین زمان دوران حرفه ای من بود. من دوباره خوشحالم، می توانم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. در باشگاه و شهر احساس راحتی می کنم. بایرن یکی از بهترین باشگاه های جهان است.

من مانند بقیه هم تیمی هایم احساس خوب، آماده و با انگیزه ای دارم. ما مشتاق نوشتن تاریخ و کسب جام هستیم. انگیزه درون تیم برای کسب بیشترین تعداد ممکن جام وجود دارد.

از زمان آمدن ناگلزمن به باشگاه زمان بیشتری برای بازی دارم. من عاشق بازی با هم تیمی هایم هستم. با کرونا ما آسان ترین زمان را سپری نمی کنیم، اما بازیکنانی داریم که بهترین استفاده را از این شرایط ببرند.

لوکاس در مورد مصدومیت ها: برخی از بازیکنان در هنگام مصدومیت به خداحافظی از فوتبال فکر می کنند. برای من کاملاً برعکس است. این انگیزه من را برای سخت کار کردن و بازگشت بیشتر می کند. آن زمان مرا از نظر ذهنی قوی تر و بالغ تر کرد.

لوکاس در مورد اینکه آیا همیشه متقاعد شده بود که انتقال به بایرن تصمیم درستی بود یا خیر: بله. فکر می کنم باشگاه به من کمک کرد هم به عنوان بازیکن و هم به یک شخص پیشرفت کنم.

لوکاس در مورد اینکه به ترک بایرن فکر کرد یا خیر: هرگز، حتی یک بار، حتی در سخت ترین لحظات. هدف من همیشه این بود که جایگاهم را در اینجا پیدا کنم. به همین دلیل اینجا قرارداد امضا کردم.

خبرنگار: آیا هزینه بالای انتقال بار سنگینی برای شماست: نه اصلاً. این یک انتقال بزرگ با پول زیادی بود، شکی وجود ندارد. اما در آن زمان قبل از کرونا چنین انتقالاتی رخ داد. سعی می کنم هر یورو از هزینه را با عملکردم پس بدهم. باشگاه تلاش زیادی برای جذب من انجام داد، این نشان می دهد که کاملاً از من مطمئن بودند. اما در مورد هزینه نمی توانستم کاری انجام دهم. وظیفه من این است که به تیم کمک کنم بیشترین تعداد ممکن جام را کسب کند. به همین دلیل فوتبال بازی می کنم. فکر می کنم رسانه ها از من به دلیل هزینه انتقالم نسبت سایر بازیکنان بیشتر انتقاد می کنند. اما من آدم ریلکسی هستم، بنابراین می توانم با آن کار بیایم. حتی لیونل مسی نیز گاهی مورد انتقاد قرار می گیرد. منتقدان بخشی از کار ما هستند.

لوکاس در مورد اینکه برای توپ طلا بین لواندوفسکی و بنزما به چه کسی رأی می داد: فکر می کنم لواندوفسکی شایسته این جایزه بود. او یک فصل باورنکردنی را بازی کرد و تاریخ را نوشت. مسی در آرژانتین موفق بود اما در مقایسه با لواندوفسکی باثبات نبود.

لوکاس در مورد الگویش: مانند اکثر فرانسوی ها، بت من زین الدین زیدان بود. وقتی بچه بودم طرفدار فرناندو هیه رو بودم، واقعاً تحت تأثیرش قرار گرفتم.

از وقتی بچه بودم همیشه دوست داشتم مدافع باشم، چه در مدرسه و چه با دوستانم در خیابان. می دانم که خیلی نرمال نیست (می خندد).

لوکاس در مورد اینکه آیا دور کردن توپ از خط دروازه را به گلزنی ترجیح می دهد یا خیر: بله قطعاً. گلزنی برای مهاجمان است. برای من مهم ترین چیز کلین شیت است. از شکست متنفرم. شکست ها حتی در خانه با من می مانند.

لوکاس در مورد پست بازی مورد علاقه اش: من دوست دارم به عنوان یک مدافع وسط در سمت چپ بازی کنم. این پست ایده آل من است که همیشه در جوانی در آن بازی می کردم. با هانسی فلیک در پست دفاع چپ و دفاع وسط سمت چپ بازی کردم. با ناگلزمن همیشه به عنوان یک مدافع وسط در سمت چپ بازی می کنم. آنجا راحت تر هستم.

لوکاس در مورد تفاوت سیستم بایرن و اتلتیکو: بایرن به طور قابل توجهی بیشتر از اتلتیکو مالکیت توپ را در اختیار دارد. من هم سبک بازی اتلتیکو را دوست داشتم، اما اینجا کاملاً متفاوت است. باید بیشتر دقت کنید، حتی در تمرینات. ما در زمین بالا می ایستیم، اینجا را هم دوست دارم.

لوکاس در مورد سبک بازی خشنش: تا پایان دوران حرفه ای ام آن را تغییر نخواهم داد. این چیزی است که هم تیمی هایم از من انتظار دارند.

لوکاس در مورد تفاوت بوندسلیگا و لالیگا: فوتبال در آلمان فیزیکی تر و فشرده تر است. این مناسبت من است. در اسپانیا موضوع به تکنیک مربوط می شود و مالکیت و پاس های بیشتری وجود دارد. در آلمان بازی ها تا پایان ادامه دارد، باید بیشتر بدوید.

لوکاس در مورد اینکه آیا بایرن بیشتر به یک تیم فرانسوی تبدیل شده است یا خیر: خیر، هویت بایرن هنوز اف سی بایرن است. البته این یک مزیت است که بازیکنان فرانسوی زیادی داشته باشید، اما ما فقط بین خودمان صحبت نمی کنیم و باز هستیم. ما آلمانی را به طور کامل صحبت نمی کنیم اما همه چیز را می فهمیم، ما یک تیم هستیم.

لوکاس در مورد زندگی در مونیخ: اینجا زیبا است، با مادرید کاملاً متفاوت است. خوشحالم که اینجا هستم. زندگی آرام است و تمرکز روی کار، فوتبال و خانواده است. من خیلی مونیخ را دوست دارم.

برچسب‌ها: لوکاس هرناندز بایرن مونیخ مصدومیت شرایط تیمی باشگاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

166 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi