خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

هوادار 0-0 نفت مسجدسلیمان / تقسیم امتیازات در بازی کسل کننده

هوادار 0-0 نفت مسجدسلیمان / تقسیم امتیازات در بازی کسل کننده
هوادار از ساعت 15 به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید. اگر ضربه امیرحسین خدامرادی که به تیرک برخورد کرد را فاکتور بگیریم، بازی اتفاق خاصی نداشت و به صورت کسل کننده برگزار شد.

با این یک امتیاز هوادار 5 امتیازی شد و نفت مسجدسلیمان هم به امتیاز ششم خود رسید.

اطلاعات بازی
تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته هشتم
بازی: هوادار - نفت مسجدسلیمان
تاریخ و ساعت: شنبه 13 آذر 1400 ساعت 15
مکان: ورزشگاه انقلاب کرج
داوران: امیر عرب‌براقی، فرهاد مروجی، هیوا بهمنی و امیرسامان سلطانی
ناظر: سعید بخشی‌زاده
ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، محسن طرهانی، محمد حسینی، جواد محمدی، پیمان میری، داریوش شجاعیان، مهدی عبدی، معین عباسیان، روح الله باقری، نیما انتظاری و محمد ستاری

سرمربی هوادار: رضا عنایتی

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری،‌ هادی میرجوان، امیر روستایی، مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، سینا خادم پور و هاتف نادری

سرمربی نفت مسجدسلیمان: فراز کمالوند

کارت زرد: مجید عیدی دقیقه 38

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی
ساعت 17 / بازی با سوت داور به پایان رسید.

دقیقه 90 / سجاد حیدری مقدم ضربه خطرناکی را زد که بشاگری توپ را جمع کرد و فرصت از دست رفت.

دقیقه 88 / جواد محمدی در سمت راست با یک کنترل خوب صاحب توپ شد ولی قبل از استارتش، با بازیکن حریف برخوردی داشت که داور خطا اعلام کرد.

دقیقه 81 / جواد محمدی یک توپ ربایی عالی داشت و توپ را به خدامرادی داد که این بازیکن به شکل غیرقابل باوری در حالی که دروازه خالی بود، توپ را به تیرک دروازه زد.

دقیقه 75 / بازی در این 15، 16 دقیقه بدون اتفاق خاصی در جریان بوده است. دو تیم در تلاش هستند فرصت هایی را خلق کنند ولی اکثر توپ ها در همان میانه های میدان لو می رود و ضریب اشتباهات دو تیم بسیار بالا است.

دقیقه 59 / نیما انتظاری و سینا خادم پور برخوردی را با یکدیگر در میانه زمین داشتند که هر دو روی زمین افتادند. البته پس از چند دقیقه هر دو بازیکن از روی زمین بلند شدند.

دقیقه 55 / جواد محمدی توپ را جلو آورد و ضربه را به شکلی زمینی از پشت محوطه جریمه زد که علی محسن زاده توپ را مهار و در ادامه هم روح الله باقری فرصت سوزی کرد.

دقیقه 51 / معین عباسیان کرنر را از سمت راست ارسال کرد که علی محسن زاده توپ را در دو مرحله مهار کرد. کرنر عباسیان به شکلی خطرناک روی دروازه ارسال شده بود.

دقیقه 46 / در همان ثانیه های ابتدایی نیمه دوم، بازیکنان هوادار حرکتی را از سمت راست شکل دادند که این توپ خطرناک را قبل از مهاجمان بنفش پوشان، علی محسن زاده جمع کرد.

ساعت 16:10 / بازی در نیمه دوم آغاز شد.

ساعت 15:53 / بازی در نیمه نخست به پایان رسید.

دقیقه 42 / حرکت خوبی را بازیکنان هوادار از سمت راست شکل دادند که ارسال محسن طرهانی را مجتبی لطفی در دهانه دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 38 / مجید عیدی زمان زیادی را صرف پرتاب اوت کرد که همین موضوع باعث شد امیر عرب براقی با کارت زرد، بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان را جریمه کرد.

دقیقه 34 / بازیکنان هوادار در سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. معین عباسیان ضربه را مستقیم زد که علی محسن زاده توپ را گرفت اما روی ریباند توپ این مهدی عبدی بود که در دهانه دروازه یک موقعیت مناسب را از دست داد و شلیک او به بیرون رفت.

دقیقه 29 / معین عباسیان پشت ضربه کرنر هوادار قرار گرفت و ضربه را زد ولی داور تکرار داد. موضوعی که به شدت مربیان دو تیم را عصبانی کرد.

دقیقه 20 / بعد از برخوردی که بین علی عبدالله زاده و روح الله باقری شکل گرفت، این دو بازیکن با یکدگیر درگیر شدند و داور به این موضوع ورود کرد.

دقیقه 18 / پیمان میری درون محوطه جریمه موقعیت مناسبی داشت ولی تعلل کرد و در نهایت بازیکنان نفت مسجدسلیمان توپ را دور کردند.

دقیقه 12 / بازیکنان نفت مسجدسلیمان چندین بار صاحب ضربه کرنر شدند که هیچ کدام از کرنرها راه به جایی نبرد.

ساعت 15:06 / بازی با سوت داور آغاز شد.

برچسب‌ها: نفت مسجد سلیمان اخبار نفت مسجد سلیمان هوادار تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

29 Sporties_fa@1400/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi