خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

وعده بزرگ ژاوی در هواپیمای بازگشت از مونیخ

وعده بزرگ ژاوی در هواپیمای بازگشت از مونیخ
ژاوی در هواپیمای برگشت به مونیخ با خوان لاپورتا گفت و گویی دو ساعته و جدی داشت.

شب گذشته تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا در مهمترین بازی از گروه E در ورزشگاه آلیانس آره نای شهر مونیخ برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با پیروزی 3-0 میزبان آلمانی به پایان رسید.

بایرن مونیخ اگرچه هم صعود، هم صدرنشینی‌اش پیش از این مسجل شده بود با ترکیبی قدرتمند و متشکل از ستاره‌های همیشگی‌ خود برابر بارسلونا به میدان رفت و این تیم را با گل‌های توماس مولر در دقیقه 34، لروی سانه در دقیقه 43 و جمال موسیالا در دقیقه 62 شکست داد. برخلاف بایرن مونیخ که این بازی برایش کاملاً تشریفاتی بود، بارسلونا برای ماندن در لیگ قهرمانان به پیروزی در بازی چهارشنبه شب نیاز داشت که در نهایت هم به آن نرسید.

با این شکست بارسا به لیگ اروپا سقوط کرد و همانطور که ژاوی در نشست خبری خود گفت، لیگ اروپا واقعیت تلخ امروز بارسلوناست و باید آن را پذیرفت.

طبق ادعای آاس، ژاوی و خوان لاپورتا رئیس بارسا در هواپیمای بازگشت از مونیخ گفت و گویی دو ساعته و کاملا جدی داشتند و در پایان، ژاوی وعده داد که تنها در یک سال از بارسا تیمی خواهد ساخت که بتواند در سطح بایرن باشد و با قدرت های بزرگ پایاپای رقابت کند.

بارسا سال 2015 فاتح سه گانه شد ولی مدیریت غلط و تصمیمات ورزشی نادرست باعث شده تا شش سال بعد، به تیمی درجه دو در فوتبال اروپا تبدیل شود. بدون شک ژاوی برای بازگرداندن بارسا به جمع مدعیان بزرگ نیاز به حمایت لاپورتا و کادر مدیریتی باشگاه دارد و آاس نوشته است که لاپورتا نیز به نوبه خود قول داده تا در نقل و انتقالات همه کار خواهد کرد تا تیم به بهترین شکل تقویت شود.

بی شک بارسا برای جذب بازیکنان بزرگ ابتدا باید تلاش کند تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، در حالی که فعلا با تیم چهارم لالیگا یعنی اتلتیکو اختلافی 6 امتیازی دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی خوان لاپورتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 ☫ ایران ☫1400/09/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi