خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,285

بواتنگ:توپ طلا تنها در حد لوا بود نه مسی!!

بواتنگ:توپ طلا تنها در حد لوا بود نه مسی!!
بواتنگ در مورد توپ طلا: برای لوا متأسفم زیرا قطعاً شایسته آن بود. این من را یاد سال ۲۰۱۳ می اندازد، زمانی که فرانک این جایزه را دریافت نکرد‌. من خیلی برای او متأسفم. لوا دیگر چه کاری باید انجام دهد؟ روی سرش بأیستد و از وسط زمین گل بزند؟

اگر تنها چیزی که مهم است انتخاب بهترین بازیکن جهان به طور کلی باشد، از نظر استعداد و کیفیت مسلماً مسی یا کریستیانو رونالدو هستند. اما اگر جام ها و آمار باشد، به نظر من باید چیزها را متفاوت ارزیابی کنید.

او را ناراحت نخواهد کرد، اما مطمئناً ناامیدی بزرگی بود. با این حال با روشی که من با لوا آشنا شدم فقط به او انگیزه خواهد داد. او به انجام هر کاری ادامه خواهد داد، من از این مطمئنم. آمار این فصلش به تنهایی باورنکردنی است.

بواتنگ در مورد بازی فردا: من امیدوار و مطمئنم که همه چیز به همین شکل باقی خواهد ماند و بایرن دوباره در دورتموند برنده خواهد شد.

بواتنگ در مورد هالند و لواندوفسکی: هالند در حال حاضر یک مهاجم کلاس جهانی است اما هنوز جوان است و می تواند به پیشرفتش ادامه دهد. لوا از نظر کیفی یک پله از او بالاتر است، اما هالند قطعاً این کیفیت و شانس را دارد که روزی به آن سطح برسد.

من هنوز از طرفداران بزرگ بایرن هستم. به استثناء حذف از پوکال، فصل به خوبی پیش می رود. همچنین می توانید دستخط سرمربی جدید را مشاهده کنید. فوتبال زیبایی بازی می کنند و تماشای آن ها لذت بخش است.

در نهایت اف سی بایرن به دنبال کسب بیشترین تعداد جام است. بوندسلیگا، پوکال، نیاز به گفتن ندارد. بلکه لیگ قهرمانان اروپا نیز وجود دارد. من کنجکاوم که ببینم فصل چگونه پیش خواهد رفت و عملکرد تیم در مرحله حذفی چگونه خواهد بود.

برچسب‌ها: جروم بواتنگ توپ طلا2021 لواندوفسکی - بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

69 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1400/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi