خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

جورجینیو: کار تیمی باعث بردن جوایز می شود

جورجینیو: کار تیمی باعث بردن جوایز می شود
هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی معتقد است کار تیمی عامل موفقیت های فردی او بوده است.

جورجینیو می گوید به تنهایی و بدون کمک هم تیمی هایش نمی توانست در رده سوم توپ طلا قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، جورجینیو، هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی در مراسم توپ طلای امسال در رده سوم قرار گرفت تا تبدیل به دومین بازیکن تمام ادوار باشگاه چلسی شود که در نظر سنجی توپ طلا در میان سه بازیکن برتر قرار می گیرد.این بازیکن به خاطر محدودیت های کرونایی نتوانست در محل مراسم در پاریس حاضر شود اما در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه چلسی در مورد قرار گرفتن در رده سوم گفت:
بسیار خوشحالم اما این دستاورد را خودم تنها به دست نیاوردم و تمام تیم به من کمک کردند. از این بابت متشکرم و به خودم و کل تیم افتخار می کنم چون همه در کنار هم لایق این اتفاق بودیم. همیشه گفته ام اولین چیزی که باید به آن فکر کنیم تیم است. باید تیم را در اولویت قرار دهیم و بعد به فکر جوایز فردی باشیم. وقتی تیمی فوق العاده مثل این داریم که کنار هم کار می کنند، بسیار متواضع هستند، همیشه لبخندبه لب دارند و سعی می کنند به هم کمک کنند قطعا نتایج خوبی هم می گیریم و به جوایز مختلف می رسیم.

برچسب‌ها: جورجینو چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

44 Frenkiedejong1400/09/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi