کنایه پرسپولیس به آجورلو برای تبلیغات محیطی
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای به موضوع تبلیغات محیطی و شایعات پیرامون آن پرداخت.
روز گذشته و در میان جدال سازمان لیگ با شرکت توسعه و تجهیز، رئیس شرکت توسعه گفت که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که علاقهای به در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی ندارد؛ موضوعی که حالا با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شده است.
قرمزها با تکذیب این موضوع اعلام کردند: «باشگاه پرسپولیس هیچ تغییری در خواستهها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیههای قبلی به روشنی بیان شده است.»
باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه خواهان تبلیغات محیطی است و در هماهنگ با وزارت ورزش و سازمان لیگ این موضوع را پیش برده با کنایه به نقل قول روز گذشته عنوان کرد: « این زاییده ذهنهای بیمار است که به دنبال ارایه خوراک خبری نادرست به رسانهها و هواداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا کنند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ گفتگو و جلسهای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمیخواهیم.»
پرسپولیس همچنین نوشتند که مسائل روز گذشته در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده و آنها از اینکه بازی با تاخیر برگزار شد، گلایهمند هستند. همچنین در ادامه این بیانیه از سهم 60 درصدی سرخپوشان در موضوع تبلیغات محیطی نوشتهاند: «طبق جلساتی که برگزار شد، مقرر گردیده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه در ورزشگاه آزادی، 30 درصد درآمد به سازمان لیگ و ده درصد درآمد به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. 60 درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاهها، خارج از جلسات مشترک و توافقهای رسمی، قول و قرارهایی دیگری داشتهاند، برای ما اهمیت ندارد.»
بخش پایانی این بیانیه نیز همچون قسمت قبلی، احتمالا کنایه به سردار آجورلوست: «ممکن است اختلافنظرهایی وجود داشته باشد اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم میشود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد.»
روز گذشته و در میان جدال سازمان لیگ با شرکت توسعه و تجهیز، رئیس شرکت توسعه گفت که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که علاقهای به در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی ندارد؛ موضوعی که حالا با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شده است.
قرمزها با تکذیب این موضوع اعلام کردند: «باشگاه پرسپولیس هیچ تغییری در خواستهها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیههای قبلی به روشنی بیان شده است.»
باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه خواهان تبلیغات محیطی است و در هماهنگ با وزارت ورزش و سازمان لیگ این موضوع را پیش برده با کنایه به نقل قول روز گذشته عنوان کرد: « این زاییده ذهنهای بیمار است که به دنبال ارایه خوراک خبری نادرست به رسانهها و هواداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا کنند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ گفتگو و جلسهای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمیخواهیم.»
پرسپولیس همچنین نوشتند که مسائل روز گذشته در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده و آنها از اینکه بازی با تاخیر برگزار شد، گلایهمند هستند. همچنین در ادامه این بیانیه از سهم 60 درصدی سرخپوشان در موضوع تبلیغات محیطی نوشتهاند: «طبق جلساتی که برگزار شد، مقرر گردیده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه در ورزشگاه آزادی، 30 درصد درآمد به سازمان لیگ و ده درصد درآمد به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. 60 درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاهها، خارج از جلسات مشترک و توافقهای رسمی، قول و قرارهایی دیگری داشتهاند، برای ما اهمیت ندارد.»
بخش پایانی این بیانیه نیز همچون قسمت قبلی، احتمالا کنایه به سردار آجورلوست: «ممکن است اختلافنظرهایی وجود داشته باشد اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم میشود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد.»
برچسبها: پرسپولیس استقلال تهران مصطفی آجورلو
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}