خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

این بهترین سال تاریخ تیم ملی انگلیس بود

این بهترین سال تاریخ تیم ملی انگلیس بود
تیم ملی انگلیس از نظر آمار و ارقام بهترین سال تاریخ فوتبال خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2021 میلادی برای تیم ملی انگلیس با خلق نتیجه ای فوق العاده به اتمام رسید و آنها موفق شدند با 10 گل از سد سن مارینو عبور کنند. بدین ترتیب شاگردان گرت ساوت گیت جواز صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کرده و از حالا خود را به عنوان یک مدعی جدی برای کسب موفقیت در قطر معرفی کرده اند.

تیم ملی انگلیس امسال همچنین موفق به راهیابی به فینال رقابت های یورو نیز شد و این تیم بدشانس بود که در فینال در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا شکست خورد تا فرصت کسب اولین قهرمانی تاریخ خود در این تورنمنت را از دست بدهد.

تیم ملی انگلیس در سال 2021 بیش از هر سال دیگری در کل تاریخ خود پیروز شده (15 برد)، گلزنی کرده (52) و موفق به ثبت کلین شیت (14) شده است. پیروزی 0-10 سه شیرها مقابل سن مارینو، بزرگ ترین برد تاریخ آنها در یک مسابقه خارج از خانه رسمی محسوب می شود. تیم ملی انگلیس برای هفتمین دوره متوالی موفق به صعود به جام جهانی شد که که این روند طولانی ترین دوره حضور این تیم به صورت متوالی در مهم ترین تورنمنت ملی دنیای فوتبال محسوب می شود. همچنین برای اولین بار از ماه می سال 1964، سه شیرها در یک مسابقه موفق به زدن 10 گل می شوند. در آن مقطع تیم ملی انگلیس با نتیجه مشابه دیشب موفق به غلبه بر آمریکا شده بود.

برچسب‌ها: تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 Reza Wampire1400/09/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi