خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

ای کاش هواداران برای تولد مهرداد در ورزشگاه بودند

ای کاش هواداران برای تولد مهرداد در ورزشگاه بودند
یک سال قبل در هیجان فینال لیگ قهرمانان بود و اکنون بین ما نیست. مهراد میناوند اگر نرفته بود، اکنون 46 ساله می‌شد.

اگر بلای کرونا کمتر از یک سال قبل به جانش نیفتاده بود، امشب 46 سالگی را جشن می‌گرفت و اکنون شاید تنها دغدغه‌اش این بود که پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان برنده شود که جشن تولد به کامش شیرین‌تر شود.

مهرداد میناوند در نهم آذر سال 1354به دنیا آمد. یک سال قبل درست در چنین روزی، چه کسی تصور اتفاقی که پیش رو بود را داشت؟ یک سال قبل در چنین روزی برای او همه چیز خوب به نظر می‌رسید و تنها دل نگرانی در همان هفته‌های ابتدایی لیگ برتر این بود که پرسپولیس خود را بالا بکشد و همه استرس فینال لیگ قهرمانان را داشتیم. سال قبل پرسپولیس قبل از تولد او برابر نفت مسجد سلیمان به میدان رفته بود.

نمی‌شد در چنین روزی از او یاد نکنیم. تبریک تولدش را از همین‌جا برای او به آسمان‌ها بفرستیم. ای کاش، امروز هم تماشاگران می‌توانستند به ورزشگاه بیایند و تولد او را یک‌صدا تبریک بگویند. خانواده بزرگ پرسپولیس هیچ‌گاه عزیزان خود را فراموش نخواهد کرد. دهم آذر نیز هفتاد و پنجمین سالروز پیشکسوت نامدار و بی‌نظیر فوتبال ایران، زنده یاد ابراهیم آشتیانی است که بیش از چهار سال قبل به دیار حق شتافت.

برچسب‌ها: پرسپولیس مهرداد میناوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

47 ☫ ایران ☫1400/09/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi