خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,465

حذف دورتموند و هالند از لیگ قهرمانان

حذف دورتموند و هالند از لیگ قهرمانان
دورتموند با قبول شکست 3-1 مقابل اسپورتینگ لیسبون از راهیابی به دور حذفی لیگ قهرمانان بازماند.

در شبی که آژاکس با رقم زدن پنجمین برد خود و پنجمین شکست بشیکتاش صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه C قطعی کرد، تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتغال و دورتموند آلمان در ژوزه آلوالاد به مصاف هم رفتند.

دو تیم 6 امتیازی گروه سوم برای صعود به عنوان تیم دوم از این گروه نیاز به پیروزی در بازی امشب داشتند. بازی رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر زنبورها به پایان رسیده بود و اسپورتینگ با انگیزه جبران وارد زمین شد.

میزبان در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند. هر دو گل اسپورتینگ در این نیمه را پدرو گونسالوس به ثمر رساند. ستاره 23 ساله پرتغالی ها با یک فرار عالی در دقیقه 30 در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل اول را به ثمر رساند؛ او 9 دقیقه بعد با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه خود و تیمش را دو گله کرد تا دورتموند نیمه اول را با شکست دور انتظار دو بر صفر راهی رختکن شود.

دورتموند در شبی که هالند را بازهم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت نیمه دوم را با چهره ای تهاجمی تر شروع کرد اما لیسبونی ها در دفاع موفق بودند و قصد نداشتند به راحتی برتری دو گله خود را از دست بدهند. آنها به خوبی از نتیجه نیمه اول در 45 دقیقه دوم محافظت کردند و در حالی که با اخراج امره جان در دقیقه 74، دورتموند ده نفره شده بود توسط پدرو پورو به گل سوم هم دست یافتند. مالن در سومین دقیقه از وقت های تلف شده یکی از گل ها را جبران کرد اما دیگر زمانی باقی نمانده بود و اسپورتینگ با گرفتن انتقام شکست بازی رفت، دومی خود در این گروه را هم قطعی کرد.

به این ترتیب تکلیف گروه سوم لیگ قهرمانان امشب مشخص شد و بعد از آژاکسِ 15 امتیازی، اسپورتینگ لیسبون با 9 امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد. دورتموند هم با قرار گرفتن در رده سوم راهی لیگ اروپا شد تا به این ترتیب بازی های شب آخر این گروه کاملا تشریفاتی باشد.

برچسب‌ها: دورتموند لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 بایرن مـونیـخ1400/09/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi